Zubić vila iznevjerila ... + update

25.04.2009.

Dan mi prolazi između gutanja tableta protiv bolova i držanja hladnog obloga na licu tj. mjestu upale zuba...

Što se zapravo desilo?

Prije dobrih mjesec i pol otišla sam zubaru jer sam dodirom na nepce osjetila neke loše signale od strane zubiju. Pregled - 15 kuna jer mi je dopunsko isteklo ravno dva dana ranije. Bljak. Slikanjem (50kn participacija) na vidjelo je došao upalni proces - jebiga, ne znam kako se to stručno zove kojem je potrebna operacija - rezanje, čišćenje,šivanje..

Odabrala sam bolnicu u Dubravi iz jednog praktičnog razloga - ima prostora za parkirati. Za razliku od Perkovćeve u samom centru Metropole...

Pregled i prijava za operaciju, dan nakon mog rođendana - što bi značilo dobrih dva mjeseca ranije i datum za operaciju - 29.04. - participacija: 35 kuna.

Vratim se svom doktoru da mi rašćerupa zub (kako su kirurzi predložili), ali pošto se ništa nije dešavalo ni bolilo, dogovor je bio da se vidimo par dana ranije - precizno rečerno - u prošli četvtak.

U međuvremenu sam uspjela odraditi papirologiju vezanu uz dopunsko zdrastveno, pa dalje nema participacija... rolleyes

I tako mi je zubar u četvrtak odštemo tzv. "most" i otvorio zub. Nešto je on čačkao po njemu, lagano zatvorio - i to je bilo to. Kako me do četvrtka ništa nije bolilo, kako je zub i prije bio liječen, nisam očekivala da će se išta lošeg dešavati.

Doduše, veli on meni "Ah, za zubom se nikad ne zna..." no ja sam mislila da se šali.. Grrr... bang

Dok zub nije počeo kuckati... u petak popodne. Kad više ne rade zubari. Zovem jednog frenda zubara - iz 60 km udaljenog grada, zovem ženu prijatelja od prijatelja - isto zubarku iz drugog grada - svi vele nek mirujem i boga molim da sve skupa ne bukne. Uz antibiotike i bolove za smirenje. I obloge.

Odjebala me zubić vila. A svaki dan sam prala zube! Trebalo - netrebalo..

Ma, za popizdit.... headbang

Update: Nakon konzultacija sa gospođom zubar i frendom zubarom, sjela frendici u auto koja me odvezla ovom drugom. Ništa nije učinio jer su kanali prekratki, a upala preduboko ili obrnuto..

Pod Voltarenima je stanje kakvo - takvo. Bez njih... buaaa
.... mad

<< Arhiva >>