Predizborni plakati...

24.04.2009.

Osim što me boli zub i pokušava izaći kroz kožu (tj. malkice nateklo), koji bi tek u srijedu trebalo kirurški liječiti, pa s 'ladnim oblogom na licu pijem lijekove i slušam zujanje susjedove bušilice što dodični drkani cijelo popodne. Pokušava nekom jadnom bušilicom razbiti neki betonski dio dvorišta. Ma, kao da mi buši po zubu...

Da mu bar crkne taj faking stroj, pa će biti malo tišine u mojoj glavi (i zubu).

Anyway, što reć?

Osim što se Sanader vozika sa kombijem (doduše Mercedesovim), ili barem ulazi u istog (za vrijeme snimanja kamere) dok se vjerojatno negdje iza čoška seli u BMW koji se vidi u pratnji.. rolleyes

Drugo, svi oni Jumbo plakati sa lokalnim facama za lokalne izbore - ajoj... bang

Prvo, izgledaju grozno. Obično upicanjeni nepoznati frajeri u odjelima, žene u nekim ozbiljnim groznim kostimima ukočeno poziraju nekom lokalnom fotografu. Čak su mi i oni poznati totalno neprepoznatljivi. Valjda od FotoČopa-a, ehh...

A pozadine - od plave (HDZ-ovske), plavo - bijele (HPS), do crvenih (zna se - SDP) i šarenih (to su valjda sve moguće kombinacije koalicija).. blabla

Borbene parole su još gore - od "Za bolji grad Xy" do "S vama zajedno..." i slične zanimljive umotvorine.

Nije mi jasno zbog čega se takve svari ne daju u ruke stručnjaka koji znaju svoj posao - od profića za reklame (neki i s međunarodnim nagradama) do profića za grafiku.

A ne ove lokalno - seljačke grozote. Užas na kvadrat!

Sva sreća da nam se Sanader i ostali "veliki" političari u ovoj rundi ne pojavljuju na tip giga plakatima. To bi tek bio horror.

<< Arhiva >>