Jednoličan život je(a)dne Rudarke

07.04.2009.

Ma, zapravo sam ja jedno pravo žensko čangrizavo stvorenje... naughty

Danas popodne vješam veš, kuham, gledam one dosadne popodnevne emisije - sve kao i jučer i prekjučer i dan prije toga headbang i razmišljam kako mi je život jednoličan...

A onda se sjetih kako sam u posljednjih desetak dana pila kavicu na moru, hodala, da hodala, pila po Deželi, razgledavala nove poklone (Swarovski u Regal dućanu - bivši Duty Free dućan na nekadašnjoj granici sa Slovenijom), odvezla se službeno uzduž i poprijeko nekoliko županija (to mi dođe kao obično rolleyes), popodne se naručila na masažu (upravo stigoh vesela, namirišana i nauljena fino)....

Ah, zaboravih na onu famoznu feštu sa "komadima".... party

Pa baš se ne može reći da mi je život (totalno) jednoličan....

I naravno - tricky pitanje dana:

Što ću sutra radili između 10:30 (jedan relativno jednostavan posao me čeka u 9:00, naravno u zg, a koji bi morao biti brzo gotov - pljuc pljuc) i 16:00 kad idem na remont(ni pregled)?

Imam dogovoreno oliti isplanirano:

- potražiti jedan od dućana gdje se prodaje Velebitsko pivo (gajba je već u autu, a atresar isprintan)
- skočiti na Mirogoj i odnijeti malo sviježeg cvijeća Kraljici Majci (i naravno mom predragom tatici)
- popiti kavicu / pivicu sa frendicom ako gospođa dođe na vrijeme iz Italije (noćenje kod supruga - Talijana na povratku sa službenog puta od desetak dana u Francuskoj - ehhh ta zna živjeti thumbup)
- imam opciju još jedne kavice ako ova gore ne uspije - uvijek imam jednog od kolega u (jocker) rukavu zubo - u Lokinovom kafiću u Maksimirskoj
- bacila udicu za još jednu kavicu sa gospodičnom Blogericom, neću vam reći kojoj - ako se žena probudi na vrijeme ....

Da vidimo što vi nudite!

<< Arhiva >>