Dežela...

05.04.2009.

A sad malo o Slovencima...

U četvrtak ujutro me Gazda obavijestio kako je naš prijatelj Slovenac (onaj kod kojeg smo prije šest mjeseci zapili bebu) konačno dobio - malu kćerkicu i da bi bilo zgodno da se i naše hrvatsko dupe dovuče na tulum.

NIje me dugo trebalo nagovarati. nut

Kako je dan bio strašno naporan, kako je bilo frke na poslu, tako mi je dobro sjelo da se odmaknem od stvarnosti i zgiljam malo preko grane. Dječju klopu i sve popodnevne obaveze brzo sam preraspodijelila. Pih. Šta je to za jednu Rudarku.... smokin

Naravno, oma sam pristala na obilazak Maribora, te se Rudarka plavuša tek putem sjetila kako to znači da ću neplanirano obilaziti H&M. Hi hi....

I tako, još istog popodneva sam sjedila u meksičkom restaču - TAKO'S, pila Sol i bilo mi je tako dobro. I tako razdragano....

Dobro, možda zato što je dan bio koma i južina do besvjesti, no....

Dobro jer smo neplanirano malo šetali, doduše bez velike kupovine ili pritiska da se nešto mora kupiti..

Dobro jer sam se tu, među tim strancima osjećala tako dobro, kao nekad u Grazu (da ne spominjem Trst jer tamo nisam bila prečesto) sa onih par stotina šilinga ....

Poslije smo pili, zajebavali Slovence oko granice (brzo smo se složili što bi mi i kako, tamo uz šank brzo riješili taj faking problem), nazdravili maloj Punčki, našli još ženika (jelte Nasljednika).... thumbup

Doma legli u dva. Da vam ne spominjem kako sam u petak bila kratkih živaca... smijeh

Ps. U H&M kupila košuljicu, onako neku kako zgužvanu, zelenu, sportsku (za nekih 9 eura), Maloj Kitty donji veš i nećakinji ljetnu haljinicu za 4,5 eura. LIjepe stvari za Nasljednika su bile dovoljno skupe, a ja dovoljno nesigurna u njegov ukus da nisam za ničim posegnula. Kad je čovjek komplicirana škorpija... rolleyes

<< Arhiva >>