Jebemu i politika...

31.03.2009.

Zapravo mi nije jasno zašto još uvijek nismo u EU.

Očito da nam premijer i njegova vlada - stranka - rodbina nema ambicija proširiti svoje djelovanje na ostatak europskog kontinenta.

Sigurna sam da smo dovoljno sposobni, uključujući i ove u oporbi da seremo, mutimo, svađamo, pa podijelimo i na široj razini od ove minijaturne Hrvatske, pa i ono malo u 'Ercegovini što je 'Rvacko. Nije mi jasno zašto svoju kvalitetu ne proširimo i pojedemo Slovence i njihovo pišljivo more, granicu i sve ostalo.

A ne da se upustimo u onu majmunariju od arbitraže sa jednim prefriganim i svim mastima namazanim bivšim nobelovcem. Pih! Jedan političar manje... puknucu

I da, kad smo već na politici - Mesić zvuči klaunovski, ali zapravo govori jaako pametno (ne bi čovjek vjerovo). Ako najjača stranka u domovini i šire ima toliko para da predragog si predsjednika o svom trošku voza u blindiranom čudu od četverokotača - očito im ne treba toliko para. Baš me zanima na šta su pare potrošili SDP-ovci.. rolleyes

Oćete još o politici??? Mogu ja, mogu.... Jebiga, navodno kombinacija južine, punog mjeseca (ili ne), loše karme i kenja horoskopa. blabla


Ps. Zaboravih dodati - orehnjača ispala super - više file od "mesa", a pivo - a što reć'... Mmmmm fino

<< Arhiva >>