Jojjj.....(politika je kurva)

24.03.2009.

Ne mogu a ne reagirati na nekoliko političkih spački.

Kao prvo, koji qu je Sanader dao onih 6% (pre)velikom državnom aparatu prije par mjeseci, a već se tada znalo da je sve otišlo u pič mač? Najgore je čovjeku nešto dati, pa mu onda uzeti. Zato naprimjer ja (oliti moje preduzeće) nije dalo nikakvu povišicu, pa nam (so far) ne prijeti smanjenje. Bar se nadam... bang

No, ne mogu reći da i moji ne režu gdje se sjete. Od papira do .... party

Znam da će me sada prozivati dotični što radi u svim onim - za nas obične smrtnike groznim šalterima što nam dušu čupaju svaki put nekom novog spačkom, svi policajci što će nas nadrkani gonjati po cesti, svi učitelji što će mrzovoljno učiti našu djecu...

Lijepo je govorio moj tata o svim tim "javnim" službama - da imaju male plaće, ali su sigurni za radna mjesta, neki čak imaju i uniformu (deda je bio željezničar), pa im ne treba novac za odjelo, cipele...

E sad, o doktorima, njihovim smanjenjem plaća, a osobno mislim da su im tako i tako male (računajući da su ipak studirali i specijalizirali dobrih desetak godina, za razliku od gospođa na šalterima sa 4 ili manje razreda srednje škole) ne vjerujem da će biti dobro. A kad odu oni koji mogu otići, liječit će nas Rumunji i Poljaci... mad

Ma sve je to tužno i žalosno. Pogotovo kad čuješ da oni što su sve zakuhali, razjebali i pobrali one silne bonuse - negdje sunčaju golu guzu na toplom.

A narod nek' krepa... Pa čak i u Americi... headbang

Ma bolje je kad vam pišem o Farmi....

Update: Wou... Čovjeku noga pukla u dvoboju (na Farmi). Stvarno reality...

<< Arhiva >>