Lipstic index

03.03.2009.

Al' me popljuvalo, a sigurna sam da će svi gledati farmere. Još samo kratko o njima - kao prvo, gledam samo dnevne emisije, uz pranje suđa, surfanje, bloganje (naprimjer sada) i sve što se već radi u ovo doba dana...

Drugo, definitivno izgledaju simpatično (Gego, Mario, Marina...) i sposobno da se ne izgube u blatu...

A Simonica i Ante? Hi hi...

Nadam se da su im obećali puuno para, pa da još neko vrijeme uveseljavaju ovu našu napačenu raju. Uključujući i gramatiku, padeže i značenja nekih riječi koji izađu iz njenih "slatkih" ustašca. rolleyes

Apropo blata - jučer me otjeralo u uskom (rođendanski poklon) šosiću i talijanskim čizmicama (petica nije prestrašna) u šumarak da tražim neku šahtu. Ne pitajte zašto... nut

Al sam pikala po grmlju. Doduše, nije bilo blata, već samo mekano lišće, ali nije mi bilo svejedno preskakati preko polomljenih stabala i kroz pikavo grmlje. nono

Utjeha mi je bio poslovođa u svojim "mešnim" cipelama. He he...

No, zapravo sam htjela spomenuti ovo što je u naslovu - lipstic index. U najnovijem Playboy-u ima tekst o - vjerovali ili ne - povezanosti povećanja kupovanja kozmetike, a posebno ruževa za usne sa stanjem recesije u društvu. To je čak neka statistički dokazana teorija, no da sad ne ulazim u detalje.

Jednom riječju - što je situacija financijski lošija, to se ljudi vesele malim stvarima, pa tako i žene - ako ništa drugo - novom ružu koji "podiže" raspoloženje - i to - što "jače" crveni(ji) - to bolje.

Ne bih vam tu ništa spominjala da se i sama nisam prepoznala u tom tekstu jer sam baš danas prije toga razmišljala kako bi me razveselio jedan lijep žarko crveni ruž!

cerek

<< Arhiva >>