Farma - mislite da bi prošlo bez mene?

02.03.2009.

Kao što znate (a valjda krv nije voda - Kraljicu Majku sam pljuvala što gleda one silne sapunice) moram komentirati Farmu - naravno da sam pogledala početnu emisiju. Di će takvo sranje proći bez mene. zujo

Kao prvo - voditeljice, što Pišekica, što "mala" Mia izgledaju mrak. I fino pričaju. Nit brljaju, nit frfljaju, nit mucaju.

Mogu reći da mi je i onaj Pevecov "maneken" tj. voditelj Kocka puno ugodniji i normalniji od bivšeg zagorca koji se previše kreveljio, barem po mojem ukusu.

Ovdje ću samo dodati za drage čitatelje - gastarbajtere da je "Farma" reality gdje su u blato, bez struje i vode ubacili određeni broj "poznatih" bivših, sadašnjih i budućih "zvijezda" (prave Cro zvijezde kao Gibonni, Seve, Oliver ili nekima od sportaša ne pada na pamet da se spuste na takav nivo i sudjeluju u nekoj takvoj pizdariji).

A sad malo i o kandidatima. Pošto sam i sama takozvanih "ozbiljnih" godina, sviđa mi se da su odabrali malo starije, pa se nadam i razumnije ljude. E sad, da li će jedan Vajta baš biti neki pravi seljak - farmer, to je pitanje na koje ćemo brzo dobiti odgovor. He he...

Sigurna sam da će Pjer (Žardin) znati odgovor na sve zadatke, uključujući i kuhanje, pitanje je samo da li će to ostalima znati objasniti ili će biti naporan, pa će ga znogirati prvom prilikom vanka.

I "životinja" Lupino je bio odličan, samo što oni mlaci nisu znali prepoznati način na koji ga je trebalo usmjeriti da radi, da ne velim da su ga tu i tamo trebali malo potapšati i pohvaliti... smokin

Baš me zanima koja će od onih ženski okupirati kuhinju. Doduše, sve ono Yo-ino kuhanje nije ju daleko dovelo, jer je uz sve to i kvocala. Pa su je brzo znogirali vanka.. Hmm...

Na kraju ispada da će opet dobro proći onih par što će se "provlačiti" kroz dane i tjedne...

Baš me zanima kako će se ponašati Bubica i nadam se da ćemo konačno doznati seksualnu orijentaciju dotične medijske "sponzoruše". mouthwash

One neke kvazi glumice - manekenke i prigodne muške pratilje, pošto ne pratim hrvatske sapunjare ne mogu nikuda staviti. Osim što ih tu i tamo vidim na slikama u Gloriji. Baš me zanima što će od njih ispasti. Od Alex se svašta očekivalo, a još više dobilo. zubo

A Simonica i Antiša??

Osim što mislim da je frajer puno manje lud i puno manje glup nego što su ga mediji prikazali (jer inače ne bi bio uspješan poduzetnik), tako da mislim da je osobno stisnuo zube kako bi dragoj ženici priuštio još malo medijske prašine...

I još uvijek mu nije jasno što mu je to trebalo u životu.. nut

Ovdje ću samo zlobno primjetiti da je Simonica primila jednu od onih flaša s vinom i natezala... party

No da, nastavak slijedi.

<< Arhiva >>