Jahte, Dubai i govedska....

07.12.2008.

Ovaj vikend mi je i više nego neuzbudljiv i dosadan do besvjesti.

Em višak vode u eksterijeru, em manjak para u interijeru (novčanika).

No, danas ujutro dopao me šaka neki ekstremno luksuzni časopis (netko nam ostavio) o jahtama i ostalim skupim pizdarijama.

Ajoj....

Od famoznog hotela u Dubai-u (taj me podsjeti na preljub našeg lokalnog bogataša koji je vlastitu poveo u Dubai nakon što se ponizno vratio u okrilje vlastite bračne ložnice), preskupih kupaoničkih elemenata (sve prozirno - wouu) koji se izrađuju samo po mjeri, privatnih aviončića i naravno jahtica, jahti i jahturina s jacuzzijem i/ili mini bazenima i salonima većim od kvadrature cijele naše kućice...

Ma šta da kažem....

Neki drugi svijet.

A onda mi pogled pao na stari lonac u kojem je taman zakipila govedska juhica - s puuno fine mrkvice, luka, češnjaka i ostalog zelenja. I odmah mi je bilo toplo oko srca... cerek

<< Arhiva >>