nedjelja, 07.10.2007.

You put your faith and dreams in me...

Kako znati što ljudi misle o tebi?
Hehe glupo pitanje ali u zadnje vrijeme me baš zanima.
Mislim ne znam kako da objasnim ali htjela bi kad
vidim nekoga odmah znati što taj netko misli o meni...Zvuči glupo pretpostavljam ali ja sma naivna.
Prenaivna točnije. Ja mislim kad mi se neki dečko nasmiješi da to znači želim provesti s tobom sotatak svog života. Da
smijete se i vi i moje prijateljice se smiju i znam
da je bolesno ali nikako ne mogu procjeniti što netko misli.

Neznam ...A imam i još jedan problem u zadnje vrijeme.
Postala sam neopisivo ljubomorna.
Hehe neznam objasniti ali ono vidim da netko
priča s mojim prijateljima i odmah se moram
ubaciti. Hah kao da se bojim da ću izgubiti još
prijatelja. Situacija od prije tjedan dana nije baš bila
super kad me best frendica odjebala tri puta zbog neke druge prijateljice

I sad---Ja razmišljam zašto ona može imati drugu prijateljicu
a kad ja kažem ne..moram ići negdje ona poludi na mene i nabija mi osjećaj krivnje jer ona jadna mislila da smo mi najbolje prijateljice...
Baš uf..Ali ja mislim da sam ja u pravu. I živcira me
pomisao da mogu imati samo jednu prijateljicu...jel da??
Image Hosted by ImageShack.us


Nekako sam živčana danas pa post baš i nije neki veseli ali bit će bolje..jel da?

Ruby Julia...

- 14:17 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design byRuby Nelle