13.10.2006., petak

Rovinj - dio 1.

Nastavljam dalje s opisom savršeno provedenog vikenda cool

Baza i konačno odredište nam je bio grad Rovinj. Mnogi kažu da je to biser Jadrana i mogu vam reći s punim pravom! Nekoliko foto-postova će biti posvećeno njemu, a razlog je vrlo jednostavan: oduševljena sam tim gradom! Sigurna sam da ću se opet tamo vratiti, a možda postanem i redoviti gost - nikad se ne zna yes
Kombinacija kamena, čistog plavog mora, uskih uličica, mirisa borova je konstanta duž cijele naše obale, ali u Rovinju je zaista posebna..
Dovoljno je reći: moj novi omiljeni grad cerek

Mene, kao i većinu ljudi s kontinenta, najviše fascinira more.. zato za početak prilažem ove fotke:





pogled na staru jezgru grada


Rovinj

pogled iz dvorišta crkve Sv. Eufemije

Rovinj

šetalište uz obalu



Rovinj

more, sunce, borovi i jedan galeb u letu..



- 13:51 - Komentari (21) - Isprintaj - #


by Nohch

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off



Sva prava pridržana
All Rights Reserved
© 2006 - 2010 Rozza


Fotografije su privatno vlasništvo. Zabranjeno je koristiti ih bez dozvole autorice.





fotografije koje objavljujem na
blogu su neki moji amaterski pokušaji..
dobrodošli su svi savjeti, prijedlozi, kritike, pohvale i tome slično




...



















divlji.badem@gmail.com

Go to rozza's flickr photostream

~

Sometimes I do get to places
just when God's ready to have somebody click the shutter.


Ansel Adams