15.06.2006., četvrtak

U hladu

Čini se da moj mačak ima novo omiljeno mjesto za popodnevno drijemanje. Baš se lijepo smjestio na drvima ispod šljive. Rupa između ovih dasaka mu valjda služi kao prozor smijeh
Na fotoaparat se uopće nije obazirao. Malo se protegnuo, napravio par poza i nastavio ćoriti. Moj mali maneken cerek
Kad je lijepo vrijeme, gotovo stalno je vani. Obožava gledati ptičice i loviti skakavce i muhe. Ranica na vratu je posljedica fighta s ostalim mačorima u ulici..


žute oke



Ovdje imate još nekoliko fotki.
Klikom na malu sličicu, možete vidjeti veću..

mačakbaš mi je lijepomalo gimnastikepusti me na miru, idem ćoriti

- 09:17 - Komentari (16) - Isprintaj - #


by Nohch

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off



Sva prava pridržana
All Rights Reserved
© 2006 - 2010 Rozza


Fotografije su privatno vlasništvo. Zabranjeno je koristiti ih bez dozvole autorice.





fotografije koje objavljujem na
blogu su neki moji amaterski pokušaji..
dobrodošli su svi savjeti, prijedlozi, kritike, pohvale i tome slično




...



















divlji.badem@gmail.com

Go to rozza's flickr photostream

~

Sometimes I do get to places
just when God's ready to have somebody click the shutter.


Ansel Adams