< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

trenutno sam u:
Zagreb
royale with cheese u prethodnim epizodama:
Düsseldorf (početak...kraj)
Beč (ovdje)
Kuala Lumpur (početak...kraj)
Minhen (početak...)

petak, 17.12.2004. @ 10:44

"kad budete videli one kilometre pičetine koje plaču na sahrani, tek tada ćete videti ko je bio čika Velja"

jedan od drazih citata iz filma "lepa sela lepo gore". isti sam, naime, nekidan opet pogledao na DVDu. naravno, isti je kupljen u Kuala Lumpuru za 20ak kuna. engleski naslov je "pretty village, pretty flame". krenuo sam ga gledati sa engleskim titlovima, veselio se engleskom prijevodu srpskih psovki. ostao razocaran, izbjegavali su ih prevoditi gdje god je to moguce. a moguce je, nazalost, gotovo uvijek.

nego, zasto bas taj citat. nekak mi je pao na pamet cim sam vidio fotku. fotkano danas:



vjerujte da ovaj osmjeh nije nimalo glumljen. i to kaj mi pola njih drzi rogove ovdje se smatra gestom postovanja.

sad je ovdje skoro 18 sati, avion mi polijece u 23:55. moram se jos spakirat. ne znam di cu potrpat knjige koje sam ovdje pokupovao. u kurac, stvarno mrzim taj hrcak-efekt. glavno da se ima. nakupovao sam knjiga, nek se nadje. a kad cu imat vremena i volje sve to procitat, to je druga stvar...

nis, idem lagano. sretan mi put.


komentari (4) - isprintaj - link

<< Arhiva >>