< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

trenutno sam u:
Zagreb
royale with cheese u prethodnim epizodama:
Düsseldorf (početak...kraj)
Beč (ovdje)
Kuala Lumpur (početak...kraj)
Minhen (početak...)

srijeda, 08.12.2004. @ 09:16

sluzbeno je: ja sam kralj, Elvis je kurac

dakle, stvar radi. moj dio posla ovdje skoro je gotov. ostatak vremena ovdje trebao bih provesti pomazuci lokalnim deckima da testiraju sustav, sto u principu nije moj posao. ali oni su nekak zamolili da ostanem, jer nemaju previse iskustva, pa da im budem ipak nekakav support ak nekaj ode u kurac.

jel se kuzi da mi ovdje malo fali psovanje na hrvatskom? nije isto kad me nitko ne razumije. poceo sam svojevremeno i o tome pisati jedan post, i on je izgubljen negdje u bespucima foldera "nedovrseni projekti"...

uglavnom, nije da necu ovdje imati kaj raditi do slijedeceg petka, ali sad me bar nitko vise ne moze jebat da nisam obavio svoj posao. sad sam ovdje skoro pa turisticki. skoro.

kad sam vec kod turistickog boravka ovdje, zanimljivo je kak je ispala ova situacija sa hotelom. naime, vec sam napisao da iz sadasnjeg hotela moram izaci ovaj petak, 10.12., a da sam u KLu do slijedeceg petka, 17.12.

to je poseban bed zbog cinjenice da mi je ovaj hotel jako blizu ureda, sto je jako dobro kad radim do kasno navecer, ili jednostavno u nekom slobodnom trenutku zelim doci u ured, popit kavu i prosurfat. e, sad. u mom hotelu imam jesta samo od ponedjeljka do petka, i to u nesto skupljoj sobi. to znaci da prek vikenda moram bit negdje drugdje.

e, sad. ispalo je da je to "negdje drugdje" mariott hotel u samom centru Kuala Lumpura, igrom slucaja jedan od najboljih hotela u gradu. noc tamo kostat ce me (odnosno moju firmu) nekakvih 280 RM. u ponedjeljak se vracam u ovaj sadasnji hotel, ali u "junior suite" umjesto u "deluxe room", sto ce opet kostati nekakvih 280 RM umjesto sadasnjih 160 RM na noc. razgovarao sam sa svojim sefom, sto se firme tice to nije bed.

stvar je prilicno dobro ispala, ali kaj je najbolje, stvarno se nisam trudio proci sto skuplje. u ovo doba, pred kraj godine, gomila ljudi iskoristava svoje preostale godisnje odmore. uskoro je i Bozic i te spike, par hotela gdje sam pokusao naci sobu je stvarno totalno puno.

inace, cijene navodim u RM jer mi se jednostavno vise neda pretvarat to u kune ili eure. za one koje zanima, pomnozit cijenu u RM sa 1.62 (sluzbeni tecaj narodne banke hrvatske) da se dobiju kune.

znam da sam vec svojevremeno lansirao odjeb u smjeru hotela Kolovare u Zadru zbog njihovih jebenih 750 kuna za jednokrevetnu sobu na jednu noc. ali ovo cu valjda pomisliti slijedecih par godina svaki put kad cujem cijenu nekog hotela. noc u Marriotu ce me kostati oko 450 kuna. jebi ga, ipak je normalno da je skoro-pa-centar Zadra skuplji od centra Kuala Lumpura. steram ja hrvatske hotele i hrvatski nacin razmisljanja u turizmu u kurac.

uh, sad mi je lakse. inace, kak ste mi vi? :)

evo i jedna slikica, cini mi se nekak dobra praksa ta jedna slikica dnevno. uostalom, cini se da nikad necu napisati onaj famozan putopis za nove godine, pa bar da dam neku mrvicu tu i tamo. ovo je iz Singapura, reklama za taksi tvrtku. nemrem tocno rec zakaj, ali ja ovom liku ne bih usao u taksi. usprkos njegovom osmjehu:



komentari (3) - isprintaj - link

<< Arhiva >>