< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

trenutno sam u:
Zagreb
royale with cheese u prethodnim epizodama:
Düsseldorf (početak...kraj)
Beč (ovdje)
Kuala Lumpur (početak...kraj)
Minhen (početak...)

četvrtak, 09.09.2004. @ 14:24

Ko tu koga?

Dakle, u Beču sam. Jučer sam sa još par ljudi u bircu gledao utakmicu Hrvatska-Švedska. Nakon tekme, još uvijek puni adrenalina, vraćamo se nas četvorica autom prema apartmanima gdje smo smješteni. U jednoj ulici sa strane stoji nekoliko "djevojaka sumnjivog morala", i znatiželjni suvozač iz zajebancije spomene da bismo mogli stati, da se raspitamo kako se kreću cijene. Iz čisto akademskih razloga, naravno. Mislim, uvijek dobro dođe ako u društvu u Hrvatskoj možeš u usputnom razgovoru spomenuti cijene kurvi u Beču. Ispadneš nekako... učen. :) Bilo kako bilo, vozaču nije trebalo dvaput reći, odmah je stao i rekao "ajde, pitaj".

I sad, sjedimo nas četvorica u autu, cura nas upitno gleda. Nas trojica čekamo da suvozač progovori. Jebi ga, nije baš imao izbora. Spušta prozor i na lošem njemačkom pita: "Koliko?".
Cura (na dobrom Njemačkom): "za što?"
Suvozač: "za sat vremena."
Cura: "192 eura."
Suvozač: "a za pola sata?"
Cura: "116 eura."
Suvozač: "hvala, to je jedna lijepa informacija. doviđenja."

E sad. Mislim, čovjek mora biti impresioniran tim ciframa iz dva razloga. Kao prvo, 192, odnosno 116, nisu nimalo okrugle cifre. Kaj sad, ak imaš 115 eura, možeš dobiti 29 i pol minuta umjesto pola sata? WTF?
Kao drugo, ja sam dipl. ing., studirao sam 5 godina, i u Beču moram provesti malo manje od tjedan dana da bih dobio tih 192 eura za dnevnice, radeći ovdje kao crnac. A ona za tu lovu mora samo raširiti noge i odglumiti orgazam (eventualno ga dobro odglumiti, ako mušterija baš ima sreće). Mislim, zašto sam ja studirao, mogao sam lijepo stati uz cestu i jebavat za lovu. Smanjim cijenu na, recimo, 100 eurona po satu, i svi sretni. :) Ma dobro, jasno mi je da nije to neki romantičan posao, ne žive sve te cure kao Julia Roberts u "pretty woman", ali come on, skoro 200 eurona za sat vremena. Jebote.

Doduše, istini za volju, kasnije nam je palo na pamet da nas je ipak bilo 4 u autu, možda je to bila cijena za četvoricu...

Koliko god me zbedirala spoznaja o totalno promašenoj profesiji, ipak me tješi jedna misao. Koliko sam samo para uštedio time što nikad nisam plaćao za seks...


komentari (2) - isprintaj - link

<< Arhiva >>