kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

trenutno sam u:
Zagreb
royale with cheese u prethodnim epizodama:
Düsseldorf (početak...kraj)
Beč (ovdje)
Kuala Lumpur (početak...kraj)
Minhen (početak...)

utorak, 31.08.2004. @ 09:56

To beer and not to bee, no question about it...

Naravno, već i vrapci na grani znaju da je tzv. tridesetogodišnji rat trajao od 1618. do 1648., da mu je glavni razlog bila vjerska netrpeljivost između katolika i protestanata, i da su se u njega uključili Danci, Šveđani i Francuzi. Uglavnom, totalna makljaža. Jebanje majki.

Slijedeću teoriju ispričao mi je jučer jedan Njemac, pa se ograđujem, nije baš da mi je izvor Encarta il nekaj. Ali svakako je zanimljiva pričica.

Prije tog tridesetogodišnjeg rata u Njemačkoj (odnosno na teritoriju današnje iste) omiljeno piće ekipi je bio takozvani Met, alkoholno piće od, po imenu nikad ne biste pogodili, meda. To nije bila žestica, nego nešto kao vino, i pili su ga navodno još vikinzi, druidi i ini. Nisam siguran kako mi to zovemo pa mi je bolje da po tom pitanju šutim. Ali mislim da mi je frend jednom objašnjavao da je medovača rakija od meda, a medovina to vino.

E sad, problem nastaje kada se, tokom tog rata, ljudi u želji da se jedni drugima najebu majke najebu majke i jadnim pčelama. Naime, većina pčelarske industrije je uništena. Što samo po sebi nije problem, mislim jebeš pčele, jebeš čak i med, ali što će ljudi sada piti? I tako je izbor pao na pivo. Pivo se proizvodilo i pilo i prije toga, naravno, ali ne u tolikim razmjerima.

Dakle zaključak je da, da nije bilo tog rata, Njemačka danas vjerojatno ne bi bila poznata kao zemlja pivopija. Što povlači zaključak da bismo danas imali puno manji izbor Altova, i vjerojatno slabije kvalitete. I onda nek mi neko kaže da vjerski ratovi nisu zakon stvar...


komentari (2) - isprintaj - link

<< Arhiva >>