kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

trenutno sam u:
Zagreb
royale with cheese u prethodnim epizodama:
Düsseldorf (početak...kraj)
Beč (ovdje)
Kuala Lumpur (početak...kraj)
Minhen (početak...)

ponedjeljak, 30.08.2004. @ 19:25

It's the little differences

Ne znam koliko puta sam gledao "Pulp Fiction". Ali preko nekoliko. Dijalog između Vincenta i Julesa je jedan od jebenijih filmskih dijaloga. Znate onaj kad Đontra objašnjava da "the funniest thing about Europe is the little differences".

Danas sam prvi put u McDonald'su probao "Royale with Cheese". No dobro, tehnički gledano bio je to "Royal mit Käse". Znalci kuže da ga mi Evropljani zovemo "Royale with Cheese" zato što imamo "the metric system", te stoga "we wouldn't know what the fuck a quarter pounder is". U originalu se, naime, taj sendvič zove "quarter pounder with cheese". Da upotpunim ovaj omage "Pulp Fictionu", uz taj Royale uzeo sam i "french fries". Sa majonezom, naravno. "I fuckin' drowned 'em in that shit". Uz to mi je trebao i "a sip of a tasty beverage to wash that down". Sprite je bio prirodan izbor. Doduše iz razloga koji su poznati vjerojatno samo Tarentinu. No dobro, brijem.

Vjerujem da su ljudi više-manje isti kamo god odeš. Ono što čini ljude u raznim krajevima različitima su upravo "the little differences". I upravo u toj različitosti leži sva zanimljivost ljudskog roda. Bilo bi strahovito dosadno da smo svi isti, ma koliko savršeni možda bili. Zamislite, naprimjer, kako bi to izgledalo da su sve cure nakvarcane plavuše. Mislim, lijepo je vidjet jednu, dvije takve, ali ako ih imaš hrpu... onda je to već Piranha subotom navečer, il nekaj..

Srećom, čini se da ću radi posla neko vrijeme dosta putovati. Bit će to idealna prilika da provjerim tu svoju teoriju. Vjerojatno ću samo učvrstiti svoje uvjerenje da smo svi mi u biti isti. I da bismo trebali prekinuti sve ratove, i svi trčkarati zelenim livadama, slušati žubor potočića i cvrkut ptičica, poklanjati si cvijeće. A onda opet, možda jednostavno saznam da sam prokleti hippie.


komentari (1) - isprintaj - link

<< Arhiva >>