Rotwailer

subota, 14.04.2007.

Dobrota nije nestala

Većina ljudi danas je već izgubila vjeru u čovječanstvo. Nitko nikom e ne vjeruje, svugdje oko nas samo su sumnje i nepovjerenje. Samo neki dan sjedio sam u vlaku i prijmetih da svi ljudi sjede odvojeno, nitko se neće nikom približiti, upoznati….

Svi zaobilaze sve u širokom luku. A za sve to su krivi mediji. Mi živimo u svijetu medija. To je svijet kojim se odrasli preokupiraju. A to nije ni približno slično onom svijetu kakav stvarno je.
Recimo, znam jednu ženu koja svake slobodne večeri odlazi u umirovljenički dom. To joj nije obaveza, niti joj itko za to plaća. Ona to čini jednostavno iz čiste dobrote i volje da pomogne starim, usamljenim ljudima koji samo žele prijatelja. Ali hoće li ona biti u Dnevniku?- neće.
Zatim, prijatelji mojih roditelja su posvojili dvoje djece iz doma za maloljetnike. Oni su jednom bili također stranci toj djeci, a sad su im, evo, dragi, brižni roditelji. A hoće li se o njima pričati na radiju?- neće.
Pa opet evo, prošli mjesec jednom je čovjeku pukla guma usred noći. Moj stric je prolazio i stao da pomogne mladom čovjeku. Napravio je to iz čiste dobrote. Hoće li on biti u novinama?- neće.

Ja sam naveo samo neke od primjera koje znam, osvrnete li se malo samo i vi će te primijetiti da svijet nije tako crno neprijateljsko mjesto. Zato morate znati da iako su u vijestima samo ubojice, zločinci, nesreće- oni su ipak samo manjina. Veći dio svijeta još uvijek čine dobri, brižni ljudi… Kad bi to svi znali, svijet ne bi bio toliko mračan.
- 17:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.