Rotwailer

ponedjeljak, 26.03.2007.

Slomljeno srce

(Cura je ostavila dečka koju je on jako, jako volio. I sad su mu ogorčeli gotičari htjeli pružati utjehu u tome da se druži s njima, te da piše pjesme o tome kako je život glup i besmislen.)
''Ne hvala, ja volim život''
''Što, ali upravo te odjebala cura''
''Da i tužan sam. Ali istovremeno sam sretan, sretan sam što postoji nešto što me učinilo tužnim. Osjećam se živim, znate, osjećam se ljudski. Jedini način da sam sad tako tužan je zato jer sam osjetio nešto lijepo prije. Zato moram prihvatiti dobro i loše, tako da to što sad osjećam je lijepa tuga. Pretpostavljam da vam se to čini glupim.
''...''
'' Ali hvala na ponudi. Ali ipak bi radije bio plačljiva pičkica nego pederski gother.''
- 01:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.