Youtube zarada od pregleda - Pronađite djevojku

nedjelja , 20.01.2019.

Evo kako se kupuju pregledi na YouTube-u i koliko to košta!










Click here: Youtube zarada od pregleda






Ima li jos neke? Dakle, morate biti strpljivi. Bitna stvar kod ovog načina internet zarade jest kao što je već navedeno : velik broj pretplatnika barem preko 1000 te velik broj pogleda više od 1000 po svakom klipu. YouTube uzima 20% vrednosti reklame, dok vi kao stvaralac sadržaja, kako vas YouTube zvanično naziva, dobijate 80%.



youtube zarada od pregleda

Bolje ti je da imas ,lupam 1000 pregleda dnevno pa tek onda da se prijavis za partnerstvo. A lik ladno uhvatio pa pokrao pesmu iz filma Tito i ja - Lepe ti je lepe ti je, Zagorje zelene hahahah samo zamenio reci sa njam njam njaaam njam, - - - - - - - - - - Btw, je l zna neku tu foru, pricao je Nixa, kao prijavis da nisi iz Srbije nego iz Hrvatske i onda moze Youtube da ti placa, a inace ne moze ako prijavis da si u srpskoj nekoj banci otvorio racun.... Ovo neće predstavljati problem velikim kanalima.



youtube zarada od pregleda

Zarada na internetu: mit ili stvarnost? - Ovdje možete saznati više o i YouTube je Hrvatsku konačno uvrstio na popis zemalja svoga partnerskoga programa zarade od videa. Tacno tako, treba da ima unikatan i orginalan, jako popularan i gledan klip da bi mu bilo ponudjeno partnerstvo, kada do toga dodje, nastavi se sa postavljanjem klipova i doda se adsense na YT nalog...



youtube zarada od pregleda

Mnoge mreze daju informacije o prosecnom CPM, i svuda cete naci osim kod nekih mreza da je taj iznos izmedju 2 do 5 USD. To je prosek, ja sam u jednoj imao 0. CPM uglavnom ne zavisi od mreze, osim mreza koje stvarno rade na promociji i prodaji reklama na tvom kanalu, vec od drugih faktora vec pisano na ovom forumu - geografija, vrsta reklama, sezona, retention itd. CPM nema gornju granicu, bilo je primera Juzna Afrika da je CPM bio 120 USD. CPM moze biti veci zapadne zemlje ili manji istocne zemlje , zavisi odakle ti pregledi dolaze. NPR neki gejmerski kanal koji ima preglede 80% iz USA moze da racuna i na CPM od 12 do 25! Mozes raditi u adsensu a uslovi koji postavljaju mreze su tu da odaberu perspektivne kanale, biti u mrezi ima svoje prednosti ali i mane. Mozes imati 1000 pregleda sa 0 zarade ukoliko imas 0 monetized views-a. Ali ako imas monetized views onda imas neku zaradu. Svaka mreza trazi kao jedan od osnovnih uslova good standing, sto u tvom slucaju nije... Ali nemoj u Zoomin! Jedva sam se iskobeljao od njih i sad uzivam. Jako im je los support, sta god da pitas dobijes ki odgovor, kasne sa uplatama, racunaju zaradu u USD a uplacuju u EUR po nekom sumanutum kursu gubio sam i do 100 EUR po uplati , naplacuju i najsitniji trosak i nikad neces znati za sta je otisao novac. Imaju mali CPM i ne trude se uposte. Jedino sto je bilo dobro je uplata direktno na racun u banci ili WU, ali od kada imam PP to stvarno nije prednost.... Ako zelis, poslacu ti referral na PM za mrezu u kojoj sam i detalje o njoj. Uh, imam jedan pedlog jeste da ce zahtevati vremena ali da se malo srede ove teme oko youtuba ima ih mali milion u pretrazi a konkretno mnoge su bespotrebne tako da samo dzabe citam u nadi da cu da nadjem ono sto mi treba ali na kraju ne nadjem nista. Konkretno u mom slucaju je situacija da sam ja povezao neki kanal pre par godina ni sam ne znam kako vec sam ispao iz ove price davno zaboravio sve, do skoro dok mi nije dosao jedan cek koji me iznenadio samo tako... I vidim da imam neke zarade od tog kanala, ali interfejs se promenio 100 % ne mogu da se snadjem na Adsense stranici, secam se dobro da je za obicne oglase bio obracunski period od pocetka do kraja meseca, ali ovde mi se ne uklapa nikako taj period u ono sto mi je izbacilo kao zaradu za prosli mesec? E sada ili je neki drugi obracunski period za Adsense for youtube ili uzmu malo para za sebe poniste klikove pa mi se zato to ne uklapa nisam pametan. Zanima me ima li gde da mogu da procitam u vezi ovoga, ne moze covek da se snadje ima mali milion tema ovde a nista konkretno, a bilo bi jako koristi kada bi neki clan koji se dobro razume u ovo napravio kratak tutorijal osnovnih stvari za youtube da se okaci kao important thread jer ovo nema smisla ovoliko tema a nista u njima.



ZARADA NA YOUTUBE (NOVA PRAVILA)-Moje misljenje i savjeti
Ovdje ćete vidjeti koliko su vaša videa dobra u privlaćenju pozornost vaše publike. CPM moze biti veci zapadne zemlje ili manji istocne zemlje , zavisi odakle ti pregledi dolaze. Kako uopšte funkcioniše zarada? Da bi uspeo na YT moras da shvatis to kao obavezu posao. Robovo prvo iskustvo sa društvenim medijima bilo je postavljanje kratkog videa na MySpace, 2006. Od kada sam otvorio nalog na Neobux-u pre nekoliko meseci, probao sam razne strategije kako bih povećao svoju zaradu. Bilo kako bilo, evo nekoliko primera koji će vam promeniti percepciju YouTubea. CPM Cost per mille je cena po hiljadu jedinica, impresija. Google pregleda vaš sajt i ogdovara vam u roku od 72 sata da li odgovarate uslovima. Ako je sadržaj videa o računarima, reklame će biti u vezi računa…. YouTube je za njih bio samo sredstvo dolaska do globalne prepoznatljivosti. Korisno je pogledati neka od najuspešnijih videa i vidjeti šta je to što ih učinilo tako popularnim.

[ Gdje upoznati osobu svojeg život? Gdje se mogu sresti slobodne osobe za ljubav?|Sex i grad predstava|Portali zadar]






Oznake: 4, Obične, osobe, kojima, je, youtube, promenio, život, &, Saznaj, kako, možeš, i, tebi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.