Rose Madder

22.08.2005., ponedjeljak

nered i mirisi

soba je u neredu
primjećujem da je stanje sobe obično u skladu s mojim psihičkim stanjem...u glavi je zbrka i misli lete nekontroliranom brzinom tako da uhvatim tek svaku treću
već me pomalo guši dim mirisnih štapića...miris tamjana, ruže i sandalovine se širi prostorijom i čini mi se da je svake sekunde sve jači i jači, iako bi trebalo biti suprotno...inače mi pomažu da se koncentriram, ali sada me čine ošamućenom i zbunjenom pa su slike u meni mutne i teško čitljive
ipak ih nemam srca ugasiti...pružaju mi određenu dozu mističnosti koja mi ponekad tako nedostaje...želim živjeti u snu..nekom prekrasnom snu koji sam sama kreirala od tankih niti stvarnosti isprepletenih s nitima snova i želja prepunih boja koje svojom jarkosti posramljuju svaku nijansu koju vidim oko sebe...volim kišu, ona sve boje čini ispranima i daje mi mogućnost da se uvjerim da su takve zbog vode što se slijeva po njima, a ne zato što su već po svojoj prirodi blijede i mutne...i što će se jednog dana sve možda stopiti u sivu


Sadness comes knocking constantly
Filling up my eyes, for all to see
Peace will come some day, I pray that it finds a way
Darkness caressing my mind and soul
My spirits rejecting, I'm feeling whole
Emptiness goes away, fills with the light of day

Iced Earth
- 15:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga

She sits in the corner, trying to draw air out of a room which seemed to have plenty just a few minutes ago and now seems to have none.

čita se...

Lyrics

There's so many different worlds
So many different suns
And we have just one world
But we live in different ones



Standing by the window
Eyes upon the moon
Hoping that the memory will leave her spirit soon
She shuts the doors and lights
And lays her body on the bed
Where images and words are running deep
She has too much pride to pull the sheets above her head
So quietly she lays and waits for sleep



Uhvati me čvrsto i ne popušta.
Lud je za tišinom, to ne propušta.
Vodi me u svoj plavičasti dom.

Jedan d-moll me razvali,
neki bi to prosto tugom nazvali.
Nije to...šta je tuga za d-moll?



My spirit begins to rise to the heavenly skies
Just to be shunned away by you
Now all I want is to die, no streets of gold in the sky
And I wash my hands of you