petak, 20.04.2007.

MOJA ODLUKA

Drage cure ja više neću izlaziti s vama van i klonit ću se društva!!! Zakšto? Zato što ste mlade i naivne!!!! Vaša mladenačka naivnost će vas povrijediti i pisat ćete tužaljke (kao ti Nela) cijeli svoj život!!! Ne razumite neke stvari koje se događaju oko vas!!! Mirna svaka ćast čini se da si ti jedina IZNIMKA!!!!
Moj savjet vama:
Ne vjerujte svakoj praznoj riječi "volim te" koja nema svoj bit i pravo znaćenje!!! Postupite pametnije i upoznajte tu osobu, sve što ju više upoznavate lagano će početi skidati svoju masku i tada ćete tek shvatiti da i nije baš savršena osoba!!
Moj savjet svim dečkima koji će ovo proćitati:
Nije važno koliko ćete cura imati, time se ne dobiva status i plemenitost!
Važno je kako ćete postupiti s tom osobom, koliko će vaša veza durati pokazuje koliko tu osobu ustvari volite! Kratke veze su samo varke koje proizlaze iz želje za dizanjem vlastitog ega i samopouzdanja, te veze nemaju nikakvo znaćenje niti smisao!!! Rijeć sviđati je samo tisućiti dio rijeći voljeti i zato nemojte davati niti imati lažne nade tom riječju jer ta je rijeć najčešći razlog početka kratkih veza i na kraju pisanja tužaljki i samosažaljevnih pjesmica!!!

Tako.... sad sam rekao sve šta mi je na duši i vidimo se kad se vidimo ak se vidimo...
Ps.. nije da sam ljut na bilo koga nego jednostavno nemogu više sudjelovati u ovoj "sceni" jer će na kraju biti patnje za koju ću biti ja okrivljen kao i u prošlom društvu!!!! A to oćete se vi naljutiti zbog ove izjave to ostaje na vama samima...!

- 21:02 - komentari (11) - print - MOJA ODLUKA -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.