petak, 18.05.2007.

Pjesmuljka

LJUDSKOM SRCU UVIJEK NEŠTO TREBA,
ZDOVOLJNO NIKAD POSVE NIJE.
ČIM ŽELJENOG CILJA SE DOVREBA,
OPET IZ NJEGA STO MU ŽELJA KLIJE.

- 11:58 - komentari (28) - print - Pjesmuljka -

srijeda, 16.05.2007.

Koji peh

Kao što svi zanate ove godine sam maturant i na kraju svake godine se maturanti maskiraju pa tak sam i ja. Mi smo odlućili da ćmo biti gusari pa smo morali i kupovat mačeve jer naravno svaki normalan gusar ima i mač! Ja se "pametan" sjetil da sam vidio gusarski mač kod Nele u garaži i zabrijem si tako "pametan" da je to njezin mač! Naravno to nije njezin mač nego od malog bracota njezinog i naravno neda niš svoje ni za milu majku makar mu ne zamjeram jer sam ja bil još i gori (ne da nisam davao samo svoje stvari neg nisam davao ni tuđe nazat:) , a kaj ćeš). uuuuu kak sam se razbacal sa zagradama:)..... i dobro onda ja kupim sebi mač jučer prije škole i pošto praktićki nismo ni imali školu "malo" smo se napili:).... i dobro više-manje se nićeg dalje ne sijećam već samo ovog: dašao sam busom neznam kada doma i moj mali debeli sused Luka igral se sa još jednim malim susedom Vitorom sa drvenim mačevima i naaaaaaaravno ja pijana budala se idem s dicom mačevat!!!!! pošto je drvo jaće od plastike meni su potrgali mač i išli me "dokrajćit" a ja sam "biježao" doma i vikao kako me neće nikada uloviti i još sam viknuo: mamicu vam svima a u tom je trnutku Lukina mama bila dva metra od mene (naravno nisam ju vidio jer je moj vidikovac u onom stanju bio 20 cm). I sada opet više nemam mač i moja mama me danas ujutro pitala da kako se ja to ponašam?!

- 20:49 - komentari (13) - print - Koji peh -

nedjelja, 13.05.2007.

NOVI MOTO

Moj novi moto: ne vjeruj nikome!!!! Zašto? Evo budem vam rekao! Jućer mi Pametni Erdeljac nešto jako nasrao i opet na kraju ja ispadnem najveći debil u prići!!! Rekao mi je...... a jebiga nemogu reći zato kaj mi je neugodno jer sam mu povjerovao!!! Svejedno se sve brzo proćuje pa vjerojatno već danas sve znate!!! Uglavnom je sada Mirna ljuta na mene (Neću reći bez razloga) i ja se isprićavam!!! Rekao sam u jednom postu kako su drugi naivni a sebe najveću naivćinu nisam spomenuo!!!! I tako sam jućer cijelu noć bio u kurcu a i danas mi baš nije pasebno lijepo. EVO NELA NAPISAO SAM POST!!!

- 19:19 - komentari (11) - print - NOVI MOTO -

ponedjeljak, 07.05.2007.

utakmica

jućer smo imali nogometnu utakmicu u Zagrebu protiv jaruna. Izgubili smo 6-0 ali to nije tako zanimljivo! poslje utakmice naravno odemo mi u svlaćionicu, istuširamo se izađemo van i tamo 20 nekih likova napadnu nas šestoricu i našoraju nas! Najgore je prošao Željković( od Josipe bratić) koji je dobio sa bokserom u glavu i išao u bolnicu na šivanje, golmana su nam iscipelarili i još je par dobilo šakom ili nogom u glavu itd. Na kraju smo ja i željković završili na hitnoj i na ispitivanju policije ni krivi ni dužni!!!! A znate kak se kaže: što te ne ubi, ojaća te :)=

- 14:11 - komentari (20) - print - utakmica -

četvrtak, 03.05.2007.

NOVI POST

Netko je nekada rekao:"Svi su ljudi isti".Ja se s time slažem ali se ne može reći da se itko drži toga! Moja teorija: Postoje dvije vrste osoba: to su ljudi koji imaju skoro sve osobine savršenstva(Skoro zato što nitko nije savršen) i ona strana koju svi gledaju kao "ekološki otpad", "ružno paće" ili "pokvarenu igračku"! Te osobe su doslovno izolirane i najčešće moraju biti poput dvorske lude da bi ih netko uopće primjetio i nasmijao im se, ne zato što su smiješni nego jadni! Pitam se dali se uopće isplati toliko ponižavati da bi bio na dnu nekog visokog društva?! Biti onakav kakav u stvari nisi i glumiti dan za danom samo kako bi se uklopio ili si podigao status! Zašto nebi prijateljstvo bilo jaće od ljepote (sigurno ćeš prije napraviti nešto za osobu koja ti se sviđa nego za prijatelja, onaj koji kaže da nije tako laže sam sebe!!!)? Zašto uvijek sa ljepotom dolazi drskost? Zašto uvijek sa bogatstvom dolazi nesreća? Zašto sa srećom dolaz siromaštvo? Zašto uvijek sa plemenitim srcem dolazi ružnoća? Zašto ne postoji savršenstvo koje nas kloni tuge,siromaštva,nesreće,drskosti i ostalih mana? Zašto se ne možemo podnositi a da ni neznamo kakva smo osoba? Tolika pitanja postoji na koja nažalost nema odgovora! Nažalost mi se ljudi ne mijenjamo, ali ako se konačno promijenimo shvatimo da je KASNO!!!!

- 10:34 - komentari (3) - print - NOVI POST -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.