about shits

utorak, 30.10.2007.

moj ludi provod u BEOGRADU

daleko je beograd, još dalje je jutroooo!!!!...... u subotu, 27.10.2007, kad je mom dragom i meni bilo 9 meseci cerek, išli smo u bg sa školom na sajam knjiga. premda knjige nismo ni videli, a nismo ih ni bili željni, tj knjige nismo ni tražili, zaobilazili smo ih u velikom luku bilo nam je preterano. sve je počelo ovako.: ja lepo u petak navečer pošaljem bojani por da dođe do mene da idemo kupiti vino, jer sam nameravala napraviti bambus da imam sutra za put. i ajd dođe ona kod mene. mi u trgovini, i kaže ona meni "uzet ćeš samo jedno vino?", ja koza poslušam nju i kupim drugo za nas dve da malo cugnemo. došli mi gore kod mene i bojana shvati da više nama cigara i ona trkne do šverce da kupi kutiju, a ja sam u međuvremenu popila jedno 3-4 čaše čistog vina i meni to udarilo u glavu. kad je ona došla popili smo celu bocu. i zamisli, ode ona kući oko 8, nije bila pijana. ja popizdila. i šta ću ja.... odem prvo napraviti bojanu i meni da nešto meznemo, i napravim omlet sa nekom šunkom, ne znam ni ja koji je to kurac bio. onda sam morala praviti sendvić za put, i napravim ja i sendvić onako pijana(katastrofalan je bio), istuširam se, operem kosu, osušim, isfeniram, skinem lak, stavim novi.... bla bla. i tako mja odem u krevet i zaspim. probudim se pogledam na sat i vidi 6 sati, skočim iz kreveta i opsujem alarm na mobu koji nije zvonio u 10 do 6 i počnem se spremat. kad sam se krenila šminkati pogledala sam na sat kad ono 4 ujutro, ja popizdila i vratim se u krevet. i opet zaspim. probudim se minutu prije nego je alarm trebao zvoniti i kontam ono ustat ću kad mob zavibri, prošlo 5 min od vibre ni v. tek sam kasnije skužila da sam alarm postavila da mi zvoni savki dan osim vikenda, tako da sam ladno mogla popušit i ostati kući. i sad ono sve super, spremim se ja odem na stanicu, prelijemo taca i ja vino u colu i cooliramo čekamo bus... dođe bus.... super krenili smo.... i tako jednih pola sata se ništa nije događalo jer smo svi uglavnom spavali. e onda smo krenili po babmusu u pivu i svemu što nam je došlo pod ruku. vejna i ja smo požderale one sendviće koji su stvarno bili grozni. rekla je da ćemo ih žvakati do bg, zbog šunke koju sam predebelo izrezala. kad smo stali da se odemo ispišati vejna i ja krenusmo prema restoranu koji je bio malo udaljen od mesta di smo mi stali, pošto je ona morala pišati, i došli mi do tamo kad ono gužva u pm 3 dana moraš čekati da bi stigao na red i još moraš platiti 7din... i uglavnom mi vidimo tamo nekoliko likuša iz ekonomista i kažu nam kao da odemo na drugu stranu u drugi wc, i ajd vejna i ja s njima.... kad ono kurac.... tamo još veća gužva, vraćaj se nazad. i ja sam mislila da vejna ide za mnom, ali ona je izašla van. i budala ja hodam za onim ekonomisticama i pričam vejni, a zapravo pričam sama sa sobom. opizdim se smijat jer sam po ko zna koji put ispala budala i krenem prema izlazu. tamo stoji vejna gleda me i smije se i pita jel sam opet pričala s nikim ko budala... i tu se nas 2 počnemo smijati i krenusmo nazad do busa. dođemo dp busa, kad ono odmah tamo di je bus parkirao wc. i ajd, opet se nasmijemo našom provalom i odosmo u wc. mi ušli a ono smrdi u pm.... vejna otvori vrata kad ono čučava. usran i popišan ko da nikad nije bio u doticaju sa domestosom. vejna začepi nos i nekako se popiša u njemu. bus je krenio, kad ono vejna pogleda nema miška i tace. vejna se prodere da one fale i bus stane. tanja i marko otčašre po njih i nakon 10-15 min se vrate. by the way; miško se i prošle godine izgubila s majom. čelali smo ih više od sat vremena....

PUT SE NASTAVLJA
i tako smo se mi celim putem zajebavali i pili sve dok nismo došli do bg-a. taman se i meni pripišalo. došli mi na sajam, dobili ulaznice, i trči traži wc. i ajd našli mi wc, ispišale se i krenile tamo di smo i nameravale, o čemu smo celo vreme razmišljale, o razlogu zašto smo krenile u bg.... u SHOPPING. kupila sam si hlače, neku lepu ogrlicu i mom dragom srčeko na kom piše velikim slovim volim te. uf, sjatko:)))).....


ugl, to je dovoljno za ovaj post
nastavak sledi u idućem...do tad uživajte
objavit ćuu i slike uskoro
pozz, uživajte
(vtp darlingcerek)

- 10:56 - Komentari (2) - Isprintaj - #