about shits

utorak, 18.09.2007.

something new

Jebote. Evo sedim sad na krevetu, slušam neku klasiku i gledam sličice, i razmišljam: pa ja baš imam uzbudljiv žvotzijev. Tek mi je 15, dobro 16, a toliko sam toga proživila. Dobro ne baš toliko, ali ono, možda čak i više nego netko mojih godina. Recimo da sam i zadovoljna životom. Imam sve što hoću i što mi treba, imam hrpu prijatelja i većina me vole, imam dečka kojeg obožavam, imam svoju sobu i mir, imam laptopbelj.
Baš su mi uzbudljive zadnje 3 god. Toliko toga mi se dogodilo što će mi obilježiti ostatak života i čega ću se dugo sećati. Recimo, Jelena i ja smo se dobro skomple s Bojanom, upoznala sam Buceka koji mi je danas najbolji frendthumbup, bojana je visila s ringišpila gotovo celu vožnju i umlo je poginila dok sam se ja ko budala smijalarolleyes, upao joj je telefon u Dunav j sam se opet smijala, bila sam metalka i mrzila narodnjake, sad sam fancy i obožavam narodnjake, promenila sam mišljenja o nekim ljudima, malo se uozbiljila, ali sam i dalje ostala budala u duši:), počela sam pušitismokin, vidila sam starog nakon 4 god i shvatila da zapravo nije toliko loš čovek, smršavila sam, išto je najvažnije našla sam si osobu do koje mi je stvarno stalo i zbog koje bih napravila sve. Kad imaš motivaciju u životu i nekoga tko će te podržati da ostvariš neke određene ciljeve, lakše je ići „iz dana u dan“. Cool je kad imaš nekoga, ne misim samo na dečka/curu, već i na prijatelje kojima se možeš poveriti ili pričati o svemu. Najvažnije je biti ono što jesi, ne glumatati. To me tako živciraburninmadmad!!!! Takvi ljudi neće baš daleko stići, mada se takvima više poreći nego ovima normalnim. A jbg, život je neprvedan i nepredvidljiv. Nikad ne znaš što te čeka sutra, na koga ćeš naletiti, tko će ti upropastiti dan, ili pak ulepšati. Meni je svaki dan super (osim onima kad sam u PMS-usmijeh) , pa šta im fali? Idem u razred sa super curama, i na kraju nastave znam da me očekuje topli zagrljaj i velika kisspusacerekcerek, a kad dođem kući znam da ću se nažderati ko konjfinonjamiparty i da će mi kasnije biti žao, ali izgovor mi je „ma smršavit ću već“. Pa eto ne znam koji mi kurac bi da napišem ovakav post, ali eto, došlo mi. Idem sad lakirati nokte;)
(vtp darling;)
pusa

- 08:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #