Još nek mi netko kaže da su rockeri samo pozeri.....kill you....

subota, 17.12.2005.

long time not seen!!!

Ah, napokon i taj vikend… Danas nisam išla van, bila sam jučer i kasno se vratila, a sada me glava tako boli, ma ne mogu vam to opisati, nešto grozno.
Došlo je vrijeme da si i sobu pospremim, jer ovih zadnjih mjesec i nešto dana nisam imala jednostavno vremena. We are, we are youth of the nation… Eh, da nas mlade nacija tako voli ne bi bilo tako puno zadataka, a tako malo vremena.
Jučer sam bila u kupovini popodne :) frendu sam kupila neku otkačenu ogrlicu, obožavam kad ih muški nose, i podložak za miša sa maricom i još nešta, ma više se iskreno ni ne sjećam jer je sve zapakovano – sigurna sam da će mu se svidjeti bar nešta! Najboljoj frendici sam kupila neki parfemich i lude naušnice, nekako u njenom stilu… Sebe sam počastila sa kolačem od marcipana :) Išla sam sa jednom frendicom, baš smo se nakupovale, jbga šta mogu kada to volimo…..
Kasnije sam došla kući, kupljeno umotala, pojela, sredila se i sa istom tom frendicom i još nekim ljudima bila vani…
Uh, moram si kupiti boju za printer, ma svu sam iscijedila! To samo ja mogu, nego šta!
Moram stvarno urediti sobu i sve ove gluposti koje su se udomaćile i baš fino uklopile u ovu prostoriju u južnom dijelu moga stana zvanu mojom sobom, malo srediti, možda i kojoj odbiti podstanarstvo, ako mi dosadi….
You can't stop me….Super mi je ta pjesma od Guano Apes, a pogotovo jer pjevačica ima hrvatsko podrijetlo! I know that you do not love me, where is the difference…
Spota se ne sjećam, ma nešto u stilu cirkusa, čini mi se… Bilo je to davno, prije koje tri, možda četiri godine kada se taj spot vrtio, ali pjesma mi je zbilja fenomenalna.
Evo, upravo sam mislila da su mi zvučnici pali dva metra pod zemlju, i lupam ih ja, vučem žice, palim-gasim, ma vršim torturu, masakr, pravi mali vandalizam nad njima da bih tek skužila da sam slučajno volume u winampu stavila na jako nisko…. Ima da se lupam po glavi koliko sam glupa…… :) looooool….
Dolaze praznici, dugo očekivani odmor…A ja sam tako tužna (?!?)… Nije meni do odmora, tu sam happy, happy, happy, ali je meni do toga što svi frendovi odlaze nekamo, ostati će nas tu tako malo – biti će mi tako dosadno!!! Ali otići ću i ja :) ali znate kada? Kad se ovi svi vrate tu! E baš takav termin odmora sam uzela, ma krasno, zbilja predivno!
Ajme, matematičkog razmišljanja… uzmimo da ću u najboljem slučaju živjeti 80 godina, e pa do sada sam već proživjela 20% svog života! Nije to tako malo s obzirom koliko sam toga postigla do sada!
Neki su u mojim godinama postali poznati, napravili nešto fenomenalno, imaju vrsne sportske rezultate, a ja? E nije to dobro, nije, nije….
A idem sada, imate malo mojih razmišljanja za čitati, pa ako se slažete kažite to, ako se ne slažete dajte argumente protiv ;) kizz, jedan veliki kizz, kizz…..
.) – jednooki jack :p

<< Arhiva >>