Još nek mi netko kaže da su rockeri samo pozeri.....kill you....

utorak, 13.12.2005.

Ovaj put nema naslova! Ili ima? Dal je ovo naslov?!? Ma nije.....jel tako? A *ebiga naslov je, kakav - takav al je naslov!!! I sada kažite da nema naslova... ccc....

Ajme kako mi se spavaaa…………… Hmmm…tako jedva čekam te *ebene praznike da se već jednom da se mogu odmoriti jer ovaj ajmo reći tempo kojim radim me lomi…. Aaa ne mogu više ovako. No evo, još ta tri dana a onda odmor… Ha, čak ću i voljeti ići u tu školu jer ćemo se samo sprdati na satovima… ah, jedva čekam, biti će kao ona prva dva tjedna, samo što je sada zima… brrr…
Ma volim ja zimu…aha..ali u drugu ruku i ne baš toliko. Volim ja i ljeto, ali isto ne baš koliko i drugi. Volim i more i sve, ali opet baš i ne :) Ovo možda djeluje malo blesavo, jer tko to ne voli more (!?!) no ekipa, ja sam vam jedna od takvih….
Moram učiti. Još ta tri dana. Pa ovo je nevjerojatno, cijela četiri mjeseca bez pauze?!? Dobro, osim ona dva dana koja smo spojili sa vikendom, ali kakav je to odmor bio?!? Puno mi je bolje drugo polugodište, puno, puno… Tamo bar skoro svaki mjesec imamo par dana odmora, a ne ovo… Nije fer…
Ma danas mi je baš bilo lijepo, nekako mi je dan brzo prošao. Baš smo se zabavljali… He, he sad zvučim kao neko desetogodišnje dijete, ali istina je da sam nekako sada razdragana… Eh, kada bih mogla ispričati nešto bez opasnosti da bi to netko drugi vidio, a ne kao ovi iz gimnazije riječke… ma to mi zbilja ne bi trebalo…

E da imam jednu obavijest – Sista ne mogu otvoriti tvoj blog!!!!

Sada pržim neke cd-e i preslušavam iste. Upravo mi trešti neka ajmo reći techno pjesma…i prije nje je bila takva. Zovu se Stay i Frozen. Ali imaju baš neki lijepi melos :) sviđaju mi se, onak nekak romantične. Ali ipak više volim one prave rockerske. Hm, kažite mi neku svoju najdražu rock pjesmu :) da vidim kakav ukus imate!
Evo par pjesama koje su mi na playlisti upravo, baš i nisu rock ajde, ali tu su : SOAD – Bring your own bomb ; Slipknot – Wait and bleed ; par pjesama od U2 ; Crazy Town – Drowning ; Garbage – Why do you love me...
Dakle, pitalica je : koje su vama najdraže rock pjesme?
A sada kad budem našla malo sloodnog vremena poraditi ću na designu mog bloga jer mi je ovako sav nekako nezanimljiv i dosadan… buuu…. šmrc… Ne želim takav! Posjetiti ću malo sve one str. di drže te vražje htmlove i ine budalaštine pa ću valjda naći nešto i po svojoj mjeri. A sada si mislite valjda zašto sama ne poradim na html kodu… pa evo zašto – totalno sam neuka na toj grančici informatike!!! Ali fakat nema veze, već ću si nešto sklepati, a ako sljedećih dana moj blog ne bude radio ili bude jako, jako, jako ružan i neuspjeo to znači da je u fazi obrade :) ali neće to dugo potrajati!
Mislim da nisam fer prema vama. Želim vas čitati ali stvarno nemam vremena. Nažalost. Ali hoću, samo malo pričekajte – hoću! Tu i tamo pogledam koji blogich ali stvarno ne stignem sve!
Čak ni pjesme više ne pišem, a ugljeni štapići mi stoje zabačeni u najdaljem kutu mog ajmo reći radnog stola... :) koliko se to moje može zvati radom...
Ah hvala na komentarima i na pomoći, i to ću iskoristit HVALA!!! Ona pozadina koju stavim biti će u vaš čast!!! Jeee..... :)
Ako ju stavim lol....
Idem sada čitati, ma puno puuuusa :)


EDIT : ovo je inače kao dodatak.... malo sam razmišljala i znam da sama stvar što sam razmišljala zvuči čudno :) ali evo : moja best, best, best frendica je šminkerica.... I ima tko šta protiv?!? - ovo se odnosi na neke ljude koji nemaju pametnijeg posla nego se svađati oko površnih, vanjskih stvari...

Ah... budale.

KIZZA svima.......

<< Arhiva >>