Još nek mi netko kaže da su rockeri samo pozeri.....kill you....

utorak, 06.12.2005.

Ja nemam razlog da se živciraaaam, jer imam tebe... :)

:) evo, mogu samo reći hvala…

Neznam što mi bi. Jučer sam baš bila nalazila sve loše u svakoj fucking stvari koja mi se našla na putu. Da sam vidila vrapčića na balkonu izderala bih se na jadnu životinjicu da se miče jer ima ptičju gripu!!! Baš mi je bio užasan dan.

To je sve zbog glupih pritisaka sa strane.

Ma i danas mi je baš blah dan. Nemam nikakvih ciljeva, ništa mi se ne da…ccc….uhvatilo me predblagdansko raspoloženje. Ne volim blagdane. Vjernica jesam, ali ne volim blagdane. Pogotovo ne Novu godinu. Znam da ovo sada zvuči totalno sadistički, ali prije blagdana mi uvijek dođe da se zamislim…kako je bilo, kako je, a kako je moglo biti da netko nije umro, da je ostao živ. Zato ne volim blagdane.
Ne volim razmišljati ni o godini što je prošla. Ako u protekloj godini nisam napravila ništa posebno, onda dugo vremena imam feeling da sam potratila bezveze jedan dio života, a ako pak u toj godini imam nešto značajno, pomislim da je kraj godine, i da se u toj sljedećoj od mene očekuje da napravim nešto više, a nisam sigurna da to mogu.
Kako god bilo da bilo, isto mi dođe – ne volim blagdane.

Ma, idem na malo veselije teme :)

Evo, baš mi je zakon kad spiskam sve pare na mobu, tada vidim koliko nekim ljudovima falim ili koliko me trebaju :) ma šalim se, ali mi dođe baš neki dobar feel kad vidim porukicu na mobu od ljudi koji znaju da nemam ni prebijene lipe, pa pošalju samo da me pozdrave… Tada mi dođe stvarno onako nešt, osmijeh od uha do uha…

Ali evo, ipak i nije danas bilo tako loše… Mislim, s jedne strane je, ali sa druge nije… Proživjela sam neke sasvim nove situacije i ajd. Ali približava se..ma prerano je da o tome tipkam.

Joj, moram uskoro ići u kupovinu jer moram best friendu kupiti neku sitnicu za poklon za Božić. A zbilja neznam što da mu uzmem. Možda neku fora stufficu u onim *ebeno skupim dućanima di prodaju sprdancije :) A nešto ću naći, važno da je od srca!

Evo, danas neću gnjaviti nikoga sa dugim postovima, neka vam bude, vjerujem da vi (m)učenici imate i dosta lektire i ispita, pa neka… znam kako vam je ;) ali bit će bolje…

Evo kizz svima i nadam se da će i sutra biti okej… :)

<< Arhiva >>