Još nek mi netko kaže da su rockeri samo pozeri.....kill you....

nedjelja, 04.12.2005.

Ajde ovaj put post bez naslova....he, jel dobro? :)

Ha, ha..... Danas sam se za malu razliku od juče digla u 13.30... malo sam jednostavno produžila :) pa sam ručala i gledala Davis cup sve do sada (još ga gledam) i navijam za Maria!!!
Evo trenutno je u tie break 5:1 za njega.

Ali kako je Ljubu ona sutkinja za*ebala.... ma psovala sam joj sve po spisku, da sam ja na Ljubinom mjestu bacila bih reket da bi cijela dvorana zazvečala, potom bih velikim koracima i stisnutim šakama došla do te sutkinje i prst bih joj zabila u facu i na hrvatskom (da ne razumije pa da ne diskvalificiraju Hrvatsku) sočno bih joj psovala, ma sve bih joj po tapeti izlajala! E. Tek toliko!
Točno sam se tako osjećala kad je završio taj meč.
I iskreno se divim Ljubi kako može biti tako miran nakon toga....

Sada sam se nakon par sati digla iz fotelje i preselila se za komp stol :) polako se poistovjećujem sa Garfieldom.
Ali kako mi je bilo ovih dana zaslužujem i malo ljenčarenja, zar ne?

Evo, sada vas idem malo čitati...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Arhiva >>