Još nek mi netko kaže da su rockeri samo pozeri.....kill you....

utorak, 29.11.2005.

I am so ugly...that's ok 'couse (NIRVANA)

Sretna sam - evo vam još jedna moja slikica...također obrađena u photoshopu, ali žalim!

Image Hosted by ImageShack.us

Nadam se da ste zadovoljni :)

Ah, što da sada pišem.

E da, oprala sam si kosu i baš ju super uredila, malo promijenila farbicu i baš sam happy zbog toga!
Općenito sam happy.
Inače sam takva po prirodi ali me baš sada nekako drži taj happy stadij.
A ako još jednom kažem riječ happy killnite me! Killnite me sa velikim K!!!
Sutra ajme koji dan.... Ma pričala sam vam u prošlom postu.
Sada kad napokon imam vremena malo čitkavam blogiche, baš ste mi zanimljivi - svi! Sada sam na peaceni, malo ću preći na kužinjakushu :) i tako vam ja gubim radne dane... I onda se bunim što moram nedjeljom raditi - tko mi kriv kada sve ostavljam za zadnji tren!!!
Ali sada će praznici i moći ću obilaziti kafiće sa svom ekipom. Sa svim ljudima koje znam, a ne samo sa mojim razredom :)
Neko vrijeme me neće biti kući jer idem na skijanje pa me nećete čitati, ali kada se vratim sve ću vam nadoknaditi!!!
Evo, danas sam napisala jednu pjesmicu pa evo je! (još jedan način trošenja radnih dana :) )

Njezin svijet sačinjavaju
Skladan zvuk glazbe,
Sklonost razočaranju,
Smješak na licu te -
Patnja….
Ljubavi ona puna je
Ali dati je nema kome
Sama na otoku stoji
U neprekidno plavetnilo mora -
Gleda…
No svjesna nije
Postoji zatajena duša
Koja ju voli…
No svjesna nije
Volim te izrečeno
Nikada biti neće…
Ali on voli ju
I brine za nju
Osoba koja spas je
Osoba koja voli je….
No ona na otoku ostaje
On koji voli ju nestaje…
Nesreća danak uzima
Umire zaljubljena duša…
A ljubav ostaje zatajena.
Djevojka na otoku stoji
I treba, daje poziv za – pomoć
Ali život nije sreća
Ne pruža mogućnosti,
A za uzvrat ništa.
A djevojka ponuditi nema
Ništa osim samoće njene,
Ništa osim suze u oku
Koja blista i danas,
Blista crnim sjajem…
A prođeš li na putu svom
Pored otoka u tamnom moru
Osamljenog u sredini oceana -
Čuješ li pjesmu jedne žene
Pjesmu kristalnog zvuka
Pjesmu bez ijednog tona –
Znaj da to je ona
Koja voljena nije
Znaj, uči na tom biću
Život je kriv
On dar ne daje svima
I zato budi sretan
Jer djevojka nisi,
Djevojka na otoku nisi…
Nisi ona koja je sama
Jer sjeti se sada
Osobe koju voliš…
Ona dokaz je da nisi sam
Ona dokaz je da voljen si…
Na otoku nisi,
Imaš nekoga bližnjeg…
Znaj nisi sam
I zato ne plači nočima,
I zato ne putuj tužna pogleda,
Uči na primjeru djevojke sa otoka…
Uči na mom primjeru…


Užasno sam tužna što je ta pjesma pisana inspirirana mojim životom.... ali neka.

Svejedno sam još uvijek happy i ovako puna optimizma napuštam svoj blogich i bacam se na daljne čitkarenje - kizz od vaše rock curice :)

<< Arhiva >>