Još nek mi netko kaže da su rockeri samo pozeri.....kill you....

utorak, 29.11.2005.

Krevet je zaaakon....nedostatak sna apsolutno ne rula.... :(

Joj, kako je juče bio težak daaan…cijeli mi se dan spavalo…. Prošlu noć nisam ni oka sklopila, praktički sam spavala 2 sata. A škola u malo prije 8… Znači dizanje u 6…. Uf, jedva sam se digla.
Ali juče mi je začudo bilo dobro u školi! Kao da je prvi dan. Nikakvog propitivanja, nikakvih ispita….ah, koja ljepota. Pod satovima smo se samo za*ebavali, smijali i svaštaaaaa………….

Ali zato danas…uh. Neznam što me puklo da sam se ustala u 6 i išla istipkati koji red na wordu za blogich (sada sam samo copy paste). Maybe je sve to zato što sam napokon ozdravila, pa mi je svaki dan „sunčan, vedar i lijep“.

Dakle, sutra mi je dan D za mrcvarenje…. Imati ću 7 sati (nemam prvi sat :) )+ nakon škole pripreme za esej. Blah…….izrigati ću se da će me milina biti vidjeti.

Opet sam primila par komplimenata. Ja nemam pojma koji je to vrag, ali to nisu komplimenti od osoba koje bi voljela da me iskomplimentiraju ;)
Nema veze, compliment is compliment…

Prijatelj mi je dobro. Evo pozdravljam ga :) samo mu je ono bilo jako, jako, jako loše. Bio je blijed, povraćao je a usne su mu bile plave!!! Zato sam u nedjelju navečer bila sva u komi. Ali važno da je on okej! Juče nije bio u školi, ali je bio danas.

Evo…jutro, rano jutro pola šest, svakog dana putuje moja Milena…..uglavnom, da ne skrećem sa teme (koje teme?) dakle, „jutro“ je a ja imam neku vražju inspiraciju za tipkanje. Vidite, prekjuče sam si dala malo truda pa sam nabacala par slikica na blog i tako… Nije mi se dalo promijeniti tekstić i boje i tako, ali i to će doći na red, samo kad budem imala vremena. A kad smo već kod toga, molim vas pomozite mi malo! Ako možete da me uputite kako da si stavim background…Probala sam po tutoričinim uputama, ali ja sam prebudala da bi skužila…inače o html-u nemam baš blage, tako da ne očekujete neke stvari za ocjenu vrlo dobar :) može doći u obzir dovoljan….. ali zato su mi tekstovi za čistu peticu, ne? :)

Volim sve svoje prijatelje, ma šta bih ja da nemam njih…

Ah, sada idem…. Ovako sva u nekom veselom raspoloženju bih mogla polako ići pisati zadaću tako da mi je večer slobodna :) I spremna ću biti za težak, težak, težak dan….. Wish me luck……

Pitala sam danas da me puste iz škole zadnja tri sata jer me glava boli od nespavanja...zijev.......zzz........

Image Hosted by ImageShack.us

I sada svima jedan veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeliki (pospani) KIZZ!!!!!

<< Arhiva >>