Još nek mi netko kaže da su rockeri samo pozeri.....kill you....

petak, 25.11.2005.

Prvo da kažem neš za onu gnjusnu obavezu...E pametno sam prešutila i riješila se gnjusnog dijela, a ono ostalo lagano sam izvršila... I tako sam se ponovno izvukla! Ne trebate bacati ruže, čestitke su suvišne, hvala, hvala :)

Smočila sam se ko hrčak danas! Dakle, danas mi je napamet pala krasna ideja! Nije mi se dalo vući martensice sa sobom jer je bilo sunčano, pa ajde obukla sam Artice. Kao da sam znala da će kasnije padati kiša. I to kako padati.... Uglavnom, iako sam išla busom kući smočila sam se da me bilo milina gledati! Jakna mi upravo visi iznad pećice.

Šta još da nablebećem sada...hm.

E da. Danas sam tako ponosna na sebe :) da, da.
Kada sam došla kući, budući da kiša pada nisam išla klošariti, dogovorili smo se sutra. Uglavnom, nabrzinu sam nacrtala jednu sliku sa ugljenim štapićem. Ma pucam od ponosa. Baš mi je krasna, neki zalaz sunca nad morem, sjene su mi prekrasno ispale :) ko bi reko!

Onda šta još. Ah, danas sam dobila 5 (da, da, ja aha!!!) i 3 (bilo je predobro da bi bilo istinito) i to je to....

Sada idem raditi zadaću da sutra navečer nemam grižnju savjest. Mrzim to!!!!

Pozdrav još jednom!!!!

<< Arhiva >>