Još nek mi netko kaže da su rockeri samo pozeri.....kill you....

petak, 25.11.2005.

Post napisan u sekundi...

Kao prvo, ja se u životu nisam nadala, ma ni sanjala da ću na blogu di pišem gluposti koje inače nitko ne sluša (da ja sam jedna zanemarena srednjoškol(j)ka) imati 17 komentara. Dobro, 16, odbivši jedan moj. Cjepidlačim, ne?

Kao drugo, gratefull death, uvrijedila sam se!!! Da, da zbilja jesam. Ne serem. Jbga serem :) NISAM se uvrijedila ali mislim (za promjenu mislim) da ljudima nije zanimljivo slušati o tuđim bakcilima koji samo čekaju da nađu drugog stanodavca koji je spreman patiti za njih. Jer kada zbog bolesti ne možeš tipkati, meni je to patnja. Tek da ne spominjem kako nisam mogla piti vodu…kako ne mogu piti vodu (bolje paše prezent) jer nisam ni popila one spomenute tri čaše – grlo me boliiii……

Uh, upravo sam čula vani nešto kao explozija. Prozori su mi tako lupnuli. Stresla sam se, fuck!!!

Ja neznam koji je meni vrag.
1. Plašim, tjeram ljude oko sebe.
2. Ne smijem se kao prije, ostali sve češće misle da sam bolesna.
3. Pokvarila sam ocjene, ali zbilja sam ih pokvarila, srozala, uništila, za*ebala, srezala u korijenu, demolirala, napravila vinograd od njih, vandalizirala, šutnula i pokopala ih duuuboko u zemlju. Totalno sam ih pokvarila (ipak je to najprikladnija riječ)
4. Počinjem preispitivati svoje ponašanje. Počinjem preispitivati zašto se uopće ljudi hangaju okolo samnom.
5 Navike su mi nestale. Prije sam voljela ići svaki vikend u kino. Više nejdem ni jednom. Često sam si kupovala Orbit i slične bezvezarije tipa Cornyja. Više ih ne kupujem. To se čini bezazleno, ali kako bi vi da odjednom prestanete činiti sto stvari bez kojih prije niste mogli.
Ja zaista ne znam koji je meni…Ima još tih brojki (došla sam do 8) no toga je bilo malo previše pa sam ih jednostavno pod delete.

Volim se za*ebavati okolo sa ljudima, volim društvo, volim se jednostavno družiti. Tada zaboravim na sve probleme i obaveze koje me očekuju u životu, ne? Ali problem je kako prići toj ekipi. Uvijek meni netko mora doći da bih se ja opustila i normalno pričala. To mi ide taaako fucking na živce….

Plavica na koljenu još uvijek stoji.
Prehlada je bolje.
Ispraviti ću valjda onaj novi komad.
Imam jako neugodnu obaveza za ispuniti, ako je ne ispunim mnogi će se razočarati, i zato mi držite fige da sve prođe glatko ko po klizalištu na gatu…ali bez padova :)

A sada jedan veliki kizz i budite mi zdravi, sretni, dobri, pametni i luuuuudi!

<< Arhiva >>