Još nek mi netko kaže da su rockeri samo pozeri.....kill you....

četvrtak, 24.11.2005.

Reportaža nakon blah, apsolutno blah dana...

Evo, više ni pisati ne mogu, prsti mi se isprepliču ko da sam nacugana, onako lagano pod gasom. Tome još više doprinosi plavica na koljenu nakon što sam se raširila po podu ko letva... Mrzim bolest, mrzim prehladu i mrzim kada me boli fucking koljeno!!!!

I ako uspijem objaviti ovaj post, majke mi popiti ću 3 čaše vode na iskap (više ne mogu, grlo mi je komatoza)

Imate neke prijedloge, nešto za dobro raspoloženje?

Joj, juče sam dobila compliment od jednog...neću u detalje, ali baš mi je drago.

Vidjela sam svoju najbolju legicu nakon točno 23 dana, i ovim putem joj šaljem puno, puno, puno kizzeva :)

Dvojim da li da probušim uho još jednom ili ne? Zapravo, ne dvojim ja nego starci.... ma jbga.

Joj, baš sam nekako tužna.
Love problems. Sviđa mi se, lip mi je, dobar je, ali jbga kad se moje veličanstvo ne uočava u njegovim očima. Da, zbilja nakon toliko vremena zaljubila sam se. I neću, ovaj put neću provoditi noći u pisanju stihova, ovaj put neću trošiti diskete na spremanje beskrajnih stranica. Neću. Ravnodušnost me obuzela. I nema teorije da budem s njim, jer previše je tih laži govoreno o meni da bi itko znao kakva sam zapravo.
Žao mi je.
Neću više govoriti, ne želim, svejedno nikoga ne zanima.
Žao mi je.

A sada idem, spava mi se, a osim prstiju, i oči mi gledaju u križ.

Laku noć.....(meni neće biti takva, oboružala sam se maramicama na ormariću) E dobro sam se podsjetila, moram popiti andol.



P.S. obećavam više neću pričati o prehladi jer vam se sigurno želudac okreće ko rotirka dok slušate o andolima....e pa i meni se okreće!!! Argh......... Aj sorry svima. I neću više pričati o zaljubljenosti, jer mi donosi toliko problema, kao da ih nemam dovoljno, e!

<< Arhiva >>