srijeda, 25.04.2007.

JA PO ABECEDI, DIO 2.

Napisala Zvoncica u 07:30

opis slike

G- galeb.
«Galeb Jonathan Livingstone», Richard Bach
“Dodirnut ćeš nebo, Jonathane, kad dosegneš savršenu brzinu. To ne znači letjeti tisuću kilometara na sat, ni milijun, niti letjeti brzinom svjetlosti. Jer, svaki je broj ograničen, a savršenstvo nema granica. Savršena brzina, dijete moje, znači biti ondje...”
“Možeš otići bilo kamo i bilo kada, samo ako želiš” - objasni mu starješina. – “Ja sam bio gdje god i kad god sam poželio.” - Pogleda preko mora. – “Čudno je to. Galebovi koji prezru savršenstvo radi putovanja, putuju polako i nikad ne stignu na odredište. Oni koji se odreknu putovanja radi savršenstva, mogu stići svuda, u tren oka. Zapamti, Jonathane! Nebo nije ni mjesto ni vrijeme, jer su i mjesto i vrijeme beznačajni. Nebo je savrsenstvo…”

H- hvala, hrabrost.
Hvala… Zivot bi bio ljepsi kada bi jedni drugima cesce govorili ovu malu-veliku rijec. I kada bi bili iskreno zahvalni na sitnicama koje zivot cine zivotom.
Hrabrost… Da volimo, da osjecamo, da se prepustimo, da budemo ono sto jesmo, da kazemo sto mislimo, da se borimo za sebe i svoja uvjerenja… Hrabrost… Da budemo Covjek, unatoc svijetu koji sve manje postuje Covjeka.

I-igra.
Igrat cu se zauvijek. I kada mi kosa bude sijeda, koza umorna, a ruke drhtave, moj pogled bit ce zaigran i pozivat’ ce vas na igru. Jer, sto je zivot nego velika, sarena Igraonica u kojoj se najbolje zabavljaju oni najopustenije, najveseliji, najrazigraniji, mali vragolani koji ce se prvi popeti na drvo i krasti susjedove tresnje, koji ce prvi skociti u more sa visoke stijene, koji ce pjevati najglasnije, smijati se najiskrenije, plivati najdalje, cija ce koza biti najtamnija od sunca, koljena natucena, hlacice rasparane, obrazi musavi i rucice prljave od zemlje u kojoj su izgradili svoj dvorac iz snova? Sve je u Igri i nacinu na koji je igrate…

J- J je Ljubav.
Zasto? J je prvo slovo Njegova imena… Ime Onog koga volim… Ime Nekog Mog…
J su i jorgovani. Miris jorgovana. Najljepsi na svijetu.

K- Kreta.
Otok na kojem sam provela 13-est najludjih, najpijanijih, najljepsih dana. Otok koji ce uvijek ostati mjesto moje strastvene Mladosti i nesputane Slobode… Otok Sjecanja…

L- lazno.
Lazan sjaj, lazna lica, lazni osmjesi. Mrzim najvise.

Lj- ljeto.
Moje godisnje doba. Rodjena sam jednog davnog, vrelog ljeta i uvijek se iznova rađam prve veceri u godini koja zamirise na Ljeto i dodirne kozu Toplinom…

M-mama.
Moja mama.


EDIT:
Danas je tocno dvije godine od kada je u ovoj velikoj blogo-sferi rodjen i jedan mali Ringispil. Hvala Vam, prijatelji, sto ste sa mnom svo ovo vrijeme...


Komentari (22) || Isprintaj || #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker