RIJEŠI-PROBLEM-SAD https://blog.dnevnik.hr/rijesiproblemsad

utorak, 19.06.2007.

Nauči se svađati sa starcima

Na svaki njihov prigovor imaj spreman odgovor!A ja (frendica L)ću ti pomoći!

Oni:
Izgledamo li mi tebikao neka taksi-služba?
Ti:
Zaista cijenim što me uvijek vozite kad moram nekamo ići,
ali ne namjeravam vas iskorištavati,nego se samo želim osjećati sigurnom.
Idući put sama ću se pobrinuti za prijevoz ako vam je tako draže.
Ali nemojte mi onda govoriti da nikome ne sjedam u auto...


Oni:
Tvoja soba se neće očistiti sama ,zar ne?Stoga je vrijeme da se primiš posla!
Ti:
Ma znam,oprostite,aliu posljednje vrijeme zauzeta sam testovima i učenjem
tako da sam skroz zaboravila na sobu i nisam je stigla očistiti.
Ali,vjerujte,pospremanje sobe je prvo čega ću se sjetiti poslije škole.


Oni:Zar ti misliš da nama novac pada s neba???
Ti:Ma ja uopće od vas ne tražim novac.Smatrajte to nekom
vrstom posudbe-ja bih sve to mogla odraditi radeći kućanske
poslove i donositi bolje ocijene iz škole!
Što kažete na to?smijeh

SAVJET PLUS

POBJEDI!

Izbjegavaj započinjati rečenicu s (vi uvijek) jer ih time automatski time optužuješ.Radije kreni sa (čini mi se da...)

Drži se onoga što želiš reći.Nemoj u jenoj raspravi reći sto stvari,nego samo o onome što upravo sada raspravljate.

Kad vidiš da bijesniš,ispričaj sei pobjegni u kupaonicu te smiri strasti.Nemoj da
pred roditeljima dobiješ napadaj bjesniće!

Sretno!

Frendica L nutzujothumbup

19.06.2007. u 19:12 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (13)
Lipanj 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Mi smo dvije frendice koje će pokušati riješiti vaš problem.Samo nam ostavite vaše ime,problem i e-mail adresu.Nadamo se da ćemo riješiti vaš problem.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr