Do not give up on what you want most, for what you want at the moment! - Blog.hr
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
  kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off
Ovo je..

..jedan od "onih" blogova..

Ovo nije..

..borba s anom.. ana mi tu ništa nije kriva.. sama sam sve napravila.. sama se guram u propast.. ana me samo zove.. a ja, ja nisam mogla odbiti. nisam znala kako. a sad je prekasno. jednom nogom sam več u paklu.. i ne mogu je izvuči. ili ne želim?
pokušala sam jednom.. završilo je with binge..
pokušala sam još jednom.. grižnja savjest.. pretrčanih 7 kilometara.. suze.. bijes..
preslaba sam.
jednom.. jednom ću valjda smoći i snage i volje da se borim protiv ane.
a zasad mi je ona prijateljica.

web counter

Credits::.

Image Design:Photobucket - Video and Image HostingRainbowlin
Nature Dream
Vintage Meldoy
PhotoShopCS2
Border brush:Braggadocio



utorak, 07.08.2007.

Jučer sam pala u depru.. čitala sam negdje da lizanjem sladoleda stvaramo hormone sreće. Na silu sam pojela 3 kugle.. šumsko voće, jabuka i višnja, ali to sad nije bitno..
Pala sam u još veću depru.. grizla sam se zbog tog sladoleda do 2 ujutro, onda sam napokon zaspala.
Tako žudim za vodenima! Ali ne zbog kila..
Volim taj osjećaj praznog želuca.. volim kad sam navečer ponosna na sebe jer sam uspjela! Volim kad se ujutro probudim slaba s laganom vrtoglavicom i ravnim trbuhom..
Ujutro sam se natjerala na jednu nektarinu tek da mi proradi metabolizam.. sad me boli trbuh, i to mi je bilo previše..
Ne znam više što da radim.. tjeraju me da jedem, a ne mogu! Ova nektarina bila bi mi dovoljna za cijeli dan! A baka je pripremila moje nekadašnje omiljeno jelo, sad ga se zgražam! A najgore je što ga ne mogu izbjeći.. a s miom više ne želim imati posla.. nikad!
I što mi preostaje?
Grčevi u trbuhu zbog previše hrane, sat rolanja, aerokick, aerobic, 500 trbušnjaka, 50 čučnjeva, 25 m. sklekova..
Ali ni to mi više ne pomaže u borbi protiv grižnje savjesti..
Ovo me uništava iznutra..
a ne znam mogu li se oduprijeti Ani..
ne znam uopće želim li?

- 11:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.