Rihanna zaslužuje više podrške

Svi smo mi čuli razne negativne komentare upućene Rihanni, i njezinom uspjehu koji je postigla u ovih 2 godine.

Ti pesimistički pogledi gdje možemo čuti na radiju, na ulicama, u društvu raznih tinejdžera starih od 13 do 15 godina.

A evo šro psiholozi govore o tome: "Apsolutan iskaz koje čujemo (barem ja) nekoliko puta, o Rihanni je: " Ja ne volim Rihannu". A najčešći razlog je:"Postala je popularna prerano." (Ma kakva su to djetinjasta mišljenja, ja si mislim).

Zadržavajući to mišljenje u glavi, jedino je logično objašnjenje da ja mogu (psiholog) ustanoviti da neki tinejdžeri nisu sretni sa šansom koja je dana Rihanni u njezinoj ranoj dobi i koja joj je pomogla da u kratkom vremenu postane među najpoznatijim pjevačicama svijeta. Ako je kritiziranje konstruktivno, to je veliko podupiranje.

Nepromjenjivo, negativni komentari od Rihanninih prijatelja mogu imati nagativni učinak na njezini uspjeh. Istraživanje je pokazalo da negativni komentari od publike mogu uništiti uspjeh zvijezde bilogdje u svijetu.

To također uništava samouvjerenost. Ako Rihanna nema potporu i poticaj koji bi trebali dati njezini najbližnji i prijatelji, ona bi se mogla osjećati usamljeno. U stvarnosti, nikoga ne bi imala kao oslonac.

U natjecateljskom događaju to bi privuklo golemu pažnju publike i medija, where there is an enormous amount of public and media attention, što bi stvorio pritisak. Svatko ima drugačiju reakciju na negatvno mišljenje.

Ako dodaš osobne napade i bezrazložna očekivanja, to će prerasti u loše emocije kao bol, ljutnju i tugu. Nakon tog iskustva Rihanna bi postala snažnijom, što je bespotrebno u njezinim godinama.

Praktički, Rihanna još uvijek raste."

Komentari (14) • Isprintaj#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Na ovom blogu ću vam pisati sve o Rihanni, ja sam njezina velika fanica. rofl
Obožavam Rihannu i njezinu glazbu. Ako ne volite Rihannu, nemojte mi pljuvati po blogu. U komentarima pišite o mojem postu i dizajnu. By by nadam se da će te uživati u čitanju mojih postova )koji govore uglavnom o Rihanni) mah!!! cerek cerek kiss kiss

''Don't stop the music'' video: A evo još nekoliko njezinih slika:

Link za 1 blog

A evo linka za blog na kojem sam se naučila raditi na dizajnima, pa evo rezultata. Imam tek 12 godina i ovo je moj dizajn. Znači ovo je taj link: HTML i CSS tutoriali

Da vidimo koliko vas je bilo...

hit counter
free web counter

A evo malo Rihanninih slika...

RIHANNINA MALA BIOGRAFIJA:
Rihanna (rođena Robyn Rihanna Fenty u 20. veljače, 1988) je Barbadoska pjevačica s glazbenim utjecajima pop-a, R&B-a, reggae-a, dancehall-a, i dance-a. Rihanna je postala poznata diljem svijeta sa pjesmom "Pon de Replay", "SOS", "Unfaithful", s "Break It Off", "Umbrella", ''Shut Up and Drive'' i mnogim drugim.
Rođena je u Saint Michael, Barbados, a roditelji su joj Ronald i Monica Fenty. Ona ima 2 brata zvana Rorrey i Rajad.
Tijekom svoje 15. godine, Rihanna je otkrila svoj veliki talent kada ju je jedna prijateljica upoznala sa glazbenim producentom Evan Rogers, koji se odmarao sa svojom ženom u Barbadosu. Rogers, s dugogodišnjim partnerom, Carl Sturken, pomagao je Rihanni stvoriti glazbeni materijal u U.S.-u koji je bio poslan glazbenim tvrtkama i menadžerima. Jedna kopija Rihanninog uradka je poslana Jay-Zu, koji je tada radio u tvrtci Def Jam Rekords. Rihanna je rekla u intervjuima da je glazba njezina istinita ljubav.
Objavila je 3 albuma: Music of the sun, A girl like me i najpopularniji Godd girl gone bad.
Još se okušala u filmu Bring It On: All or Nothing, koji je objavljen 8. kolovoza, 2006, ona se također pojavila u Američkoj sapunici All My Children i u drami Las Vegas.


Copyright © just-Rihanna.

Dizajn: MOJ VLASTITI