Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Listopad 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


PeAcE yEs oR nO?

design: × BloG MasteR ×

0 m3n!...

Ime: Mia
Prezime: xxx
Razred: 6.c
Bavim se: Rukometom, jahanjem
Volim: konje, sladoled, družit se sa prijateljima
Ne volim: Nastavnicu Kukoljburninmad
Slušam:
-Rihanna
-Avril
-Cascada
-TatU
-Pussycat Dolls
-Linkin Park
-Alicia Keys
-Ashley Tisdale
-Leona Lewis
-Skillet
-JoJo
-Black Eyed Peas
-Toy Box
-Aqua
-50 cent
-Justin Timberlake
-Madonna
-Pink
-Vanessa Hudges
-Nicole (iz PCD)
Antonija Šola
-Luka Nižetić
-Snoop Dogg
-Britney Spears
-Lana Jurčević
-Vesna Pisarović
itd.



utorak, 27.11.2007.

Jako puno novosti...

Bok evo mene opetwave. šta ima novo kod vas? meni nitko nikada ne odgovori na to pitanje baš čudnoeek. U petak mi je djed dobio infarktcry do nije ništa ozbiljno. Onda su ga drugi dan premjestili u Zagreb na Rebro. Operirali su ga i vratili u Bjelovaryes. Sutra će moći ići kućithumbup.
U subotu sam u 15 bila na rođendanu kod Tajane (zovemo ju Taja). Bilo je super i jako zabavno. Igrali smo malo košarku pa smo onda muziku navinuli i plesali, pa igrali sljepog miša, fantomima, ludi doktor itd. Da sve nabrojim nabrajala bi 100.g. No uglavnom bilo je super i mogla sam ostati do koliko hoćuthumbupthumbup!!! ostala sam do 22h i još sam druga morala otićino.
Mama i tata su mi bili u Zagrebu kod djeda ali ranije su se vratili pa sam i ja morala ići ranije sa rođendananocrynonocrycry. Zašto baš roditelji moraju doći kada se zaigramonamcornamcornamcor??? To mi je glupoludlud. U ponedjeljak se opet ona glupa školano. jednostavno je mrzimnamcorno. Zapravo malo je volim a malo ne. Ne volim je zbog ocjena, zadaće učenja, bla, bla, blablabla. a volim je jer se družim sa svojim frendovima...Danas sam u 8h ujutro bila na informatici i dobila dvije 5naughtynaughty. I Ivana je dobila samo zato što sam joj ja nacrtala znaknut. Onda sam imala školu u 14hnonono. moram sada ići i sorry svima kojima nisam vratila komiće strgan mi je komp i jako se teško šalju komićinonono. Poozz do sljedećg postwavewavewave!!!
i od sada ću pisati post sa 100 komića. Poozz i Big kisswave



Love (119) & Peace 4 you 2 be happy

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.