ponedjeljak, 29.05.2006.

happy B-day...

sretan mi rođendan. Okrugli:)
prekrasna 2 dana. super ljudi.
lijepo vrijeme. napokon sam hodala bosa po travi:)
i zmazala si stopala, ali nema veze.
bilo je baš kul. ja sam bila kul.... sama sebi i drugima.
i drago mi je. drago mi je zbog mene, jer sam si kul.
i sretna sam.bilo je lampica...ali onih pravih.
kao božičnih, i bile su baš lijepe. noć, baklje i lampice.
I volim lampice.dobre su...

Photobucket - Video and Image Hosting

lampice...

Photobucket - Video and Image Hosting

a na kraju svi završismo ovako:)

Photobucket - Video and Image Hosting


i ovako:)
Photobucket - Video and Image Hosting

rundek nije htio da svira, ali mi smo našli zamjenu..
dostojnu, za neke da, neke ne... cuba rules...hehe..
ma bilo je baš kul...

UPDATE:
Saznala sam da se od pive ne dobije škemba, i da je to sve samo mit.
kako sam samo sretna:)))
dobro došla natrag pivo:) moj stari druže..falio si mi:))
I nikada nemojte u dućanu pitati ima li praškova za rublje... trust me. đizs..
kako su mi se smijali.
I dobila sam cede od Antenata, sa svim potpisima dečkiju iz benda...
Hvala, hvala mom burazu.:)

- 14:00 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>