Ratnik svjetlosti

31.01.2006., utorak

BAS SUPER

Proteklih par dana proslo je u cudnom raspolozenju. Mislim da se radi o laganom zasicenju. Vec preko mjesec dana nista novo se ne desava. Valjda nismo nauceni na to. Na sljaci i nije lose. Od Ernanda sam dobio detaljne upute kako na najefikasniji nacin poseviti Buru ili nekog drugog papkara. U pekari sam uveo lagani red. U par navrata sam radnicima odlucio pomoci i spalio se na visokoj peci do kostiju. Nije bad, oziljci su tu da me podsjete na ratne pobijede… Kako ovo zvuci? Mozda da promijenim naziv bloga? Na primjer “Ratnik pekare”!
Stranka gazde Arapa koja se zalaze za izgon ilegalnih stranaca sa otoka ponovno pobijedila, ali valjda niti tu ne bi trebalo biti problema. Od pedesetak radnika pet ih je legalno, a sto se tice stranaca pa i gazda je Arap ako ne misli da je Arabija do Venezuele…
Mislim da nam fali normalnih sadrzaja . Vec dosta vremena ne meditiramo, ne treniramo, nista party, malo normalnih ljudi oko nas… U biti, jako malo normalnih ljudi oko nas.
Da se razbije monotonija Draga jucer s klincima odlucila na more gdje nalete na “drkosa” i to s…hehehehe…kolikim!!! I naravno opet su u pitanju neke zivotinje…
Da ne teglim dalje posto moram na posao na +500 stupnjeva jer mi riknula klima u kancelariji.
Evo kako smo proteklih par dana izgledali JA I MOJA DRAGA

<< Arhiva >>