Ratnik svjetlosti

25.07.2005., ponedjeljak

"VIRTUALNI" PRIJATELJI

Veliko hvala "virtualnim" prijateljima; na rijecima podrske,
brige, molitve i pozitivne vibre...

Zbog srece koju osijecam, stvorene Vama koje sam upoznao
i nazvao prijateljima, i sa sobom ponio znamen koji me oznacio
za uvijek, moj je put laksi i bogatiji...
S nekima sam proveo mnogo, a s nekima vrlo malo vremena.
Bez obzira na vrijeme, cinjenica je da sada nikoga ne vidim, a
neke i vrlo malo puta cujem.
Ali to nije bitno!
Ono sto je bitno, je to sto ih osijecam, i znam da su oduvijek
bili i da ce zauvijek biti moji andjeli.

Ali sada je sreca veca! Sada imam i prijatelje koje nikada nisam
vidio niti cuo, pa cak niti znao da postoje. Neki od njih mozda
niti ne znaju da ja postojim, ali znaju da postoji netko ciji zivot
usko doticem.
Kako bilo da bilo, ja sam sada bogatiji.
Sada imam prijatelje koji se nazivaju "virtualni" prijatelji!
Pozdravljam ih i volim!

<< Arhiva >>