::ribafish - čovjek krnje jetre::

utorak, 21.02.2006.

Bazeni grada Zagreba - uvod


Zagreb je glavni grad Hrvatske. U njemu živi svaki četvrti stanovnik Lijepe Naše. Zagreb ima najskuplji javni prijevoz, najbesramnije cijene odjeće i obuće (ako ne kupujete ukradenu robu od vlasnika narodnjačkih jazbina ili pobjednika reality showova) i najnedjelotvorniji sudsko-policijski sistem u usporedbi s ostalim europskim metropolama. I premalo bazena.

Zagreb nema svoj stadion ni za jedan sport jer političari već desetak godina trpaju novac poreznih obveznika u svoj džep i još im se smiju u facu preko svih medija. U Zagrebu vam je ponekad neugodno što ste rođeni Zagrepčanec, jer neki ljudi koji dođu živjeti u njega počnu vrijeđat i pljuvat Purgere, donoseći primitivizam i mržnju, umjesto da budu ponosni što su došli u jedno prekrasno bogato, kulturno i civilizirano mjesto. Naravno da i Zagreb ima svoje primitivce i kretene, ali ima i puno puno sjajnih ljudi. Koji vole bazene. Kojih nema.

Htio bih i dalje živjeti u najljepšem gradu na svijetu u kojem sam se rodio i bio ponosan na to sve dok nisam došao u neke godine i vidio što se događa. Neki dan su mi pljuvali po Zagrebu. To ne volim. Nekakvi političari u skupim odijelima, masnih brada i kričavih kravata. Političari su niži organizmi s ogromnom mogućnošću prilagodbe potpuno lakomi na pare i slavu. Njih mora biti, upravo kao i kanalizacije. Uvijek će se naći takav nekakav polusvijet koji će htjeti živjeti a da ne radi ništa, a s tolikim đonom umjesto obraza, da ih ništa neće uspjeti skinuti s tih visokih pozicija. Zato se treba veselit sitnicama i ne se dat izmanipulirat. I ići na bazene. Koji su prenatrpani.

Zagreb je među ostalima iznjedrio i Božanstvo Janicu. Janicu, koja skija i osvaja medalje potpuno shrvana bolešću i koja ni sama ne sluti da će ju sljedećih trideset godina (kako je fantastično primjetio Kum 2) domaći sportski komentatori valjda i u devetom mjesecu trudnoće tjerati da se spušta. Npr. jedan fiktivni prijenos iz budućnosti:

2012. OI u Vladivostoku, Praščićko (zbog pretilosti već dvije godine zarobljen u jednoj te istoj kabini koju bagerom nosaju po inim formulama i skijalištima ovisno o godišnjem dobu) zajapuren skviči: Ide Jana, ide, prvi prolaz najbolja je, ali što je to? Viri joj fetus ispod trikoa! Ne sad, pobogu, ne u finalu, stisni zube Jano, dođi do cilja, ne rađaj, osvoji i stotu medalju, povećaj mi dnevnicu, i evo je Janica ulijeće u cilj... hthththththt-hoćemo tebe, druge ko jebe, dođi ka nama, jadna li ti mama!, hvala našem sponzoru što nam nije dao da vidimo ulazak u cilj, ma bravo Jano, prva je, Jana hoće leći jer bi malo odmorila, ali prvo slikanje, ljudi iz reprezentacije bacaju Janu u zrak, zašto Anja Paerson grize njeno dijete, umjesto da zagrli Janu, hypohypohypo, Janici je lipo, virujen ti slipo, svako mi je pipo, a tu je i predsjednik Prdoljak koji je slučajno nagazio na bebu dok par minuta objašnjava Jani gdje je pogriješila i da pazi malo jer je ostavila Paersonicu (koja pancericom mlati maskotu hrvatskog telekoma i oštrom skijom razgrće razdraganu publiku) za samo 9 i pol sekundi što je puno previše, živjela Jana, živio ja, živjelo malo dijete Kostelić kojem ćemo sada ugraditi kameru u desno oko i stereo mikrofon u pankreas tako da imamo reality show do njegove osamnaeste godine hththththth-ne zovi mukte, jer čupamo nokte, drugu mrežu odaberi, dobiš beri-beri, a sada poruke sponzora dok dijete isprobava pancerice i lagano lovi zavoje, Anja je poprimila boju švedske zastave jer je poplavila u faci i riga žuć, mi idemo kamerom snimati kako tetak od zaove sestrične Janičine snahe izravno sere u miru Olimpijskog sela, čučavac broj d8, uz naglasak na eventualni prasak sjeveroistočnog hemeroida na koji je koeficijent 2.40, ja ići papati, špekaaaaa, gnjeeeec, skviiii, oink, oink, svršššš.
Pardon. Zanijele me one silne reportaže u selu. Pa pustite ljude da žive, odmaraju se i vesele. Jebale vas kamere u šupak.

I dajte političari podignite Janici spomenik jer je sve što napravi više od ovoga - previše. Neka odmara do kraja života, čuva zdravlje i uživa. Ako je netko zaslužio, ona je. Jebo mene mali ćuko ako njoj ne treba dat da bira koju hoće zgradu na Trgu i nek si u radi bazene (na više katova - za dečka), ski-staze, sobu za lutke i heliodrom za medalje jer je Bog! Kraljica!!!

Nego, udaljio sam se od teme. Zagreb ima tri bazena. Plus jedan otvoreni. Budimpešta ima 128 bazena. Samo za primjer. Ja sam na dijeti već sedmi dan, vrlo sam drčan i nervozan, i u nedostatku drugih vidiva znojenja idem na jedan od ta tri. Kao i proteklih desetak godina, uostalom. A Zagrebu jezivo fali bazena. Jer evo na što se sve svodi:

Kolki uvod, jebote... Odoh leć.
00:55 - reci sad bledoliki ili zauvek ćuti (52) - printaj, nije tvoj papir... - #
Sajjid ibn-Sajjid. - 21.02.2006. u 01:35 kaže: Gle, kolega. Sve je to OK, ali meni u zraku i dalje nekako visi jedno jedino pitanje: KAKVE VEZE JANICA POBOGU IMA S BAZENIMA??? Odakle podatak za Budimpeštu i onih sto dvadeset i osam...? Zapravo je nebitno. U svakom slučaju. Nije ni bitno. Sve u svemu, premda nema smisla, zanimljivo je. Ali DO VRAGA, scena s fetusom koji viri iz Janice dok se skija je fascinantna. Makar bi bilo Ok vidjeti fetusa kako joj sasvim slučajno izlazi kroz jednu od rana na koljenu od onih svih operacija... Svejedno. Vidimo se na bazenu.
Pero - 21.02.2006. u 01:48 kaže: MI smo ti zajebana nacija. Zato Ante Starcevic se nikada nije zenio. Kada je vidio s kojim smecima ima posla. Naravno, Blazicko, a pogotovo Susec imaju problema s uspjesnima ljudima. Ja sam lijepo opisao u svome blogu /prvi mesec/ da prosjecni rvat u biti ne podnosi Janicu jer je zena megauspjesna, sve je sama napravila, nije nekom HDZ/SDPovcu kite pusila. Kako nazalost se bavim lokalnom politikom, pa imam tu nesrecu slusat s vremena na vreme bandica u zivo, mogu reci da ta ljiga usrana ce izgraditi novi bazen iskljucivo ako se Janica prebaci na plivanje, osvoji nekoliko medalja i dovede sponzore, jer ti jebeni usrani kamenjarcine/ex-komunisti/new- kapitalisti grade iskljucivo ako imaju financijske koristi. Dotle, lipo ti meni da si otvorijo neku stanicu s turbomfolkom i zagangao nest za velikoga Milana Bandica /da je sam panonski sovinist, priznajem/ ...
biginjapan - 21.02.2006. u 02:19 kaže: Riba ne seri, Split ima najskuplji javni prijevoz u HR. I isto tako najveci broj seljacina i primitivaca po glavi stanovnika. A o bazenima da ne pricam. :-(
c'est mois, Nemetz - 21.02.2006. u 07:52 kaže: Budimpešta ima više bazena nego ZG, ali 128? http://www.fsz.bme.hu/hungary/ budapest/szabika/pools.htm Ja nabrojah oko 10 i to uključujući hotelske, dakle 2 puta više nego ZG. No, dovoljno porazno je i to.
gertruda - 21.02.2006. u 08:31 kaže: Samo genije u jednom postu može spojiti nespojive stvari: Janica, bazeni, purgeri, dotepenci. A da sve na kraju dobije smisao. Bravo legendo!
lolina - 21.02.2006. u 09:03 kaže: zato bum ja fino iskopala jednu bazenčinu na svom dvorištu,a bedaci nek kupuju stanove po 2000EU/m2
parliament - 21.02.2006. u 09:28 kaže: münchen ima tocno 40 plivackih klubova, ukljucujuci i nekoliko klubova koji su namjenjeni invalidima. vecina ovih klubova imaju treninge u vlastitim bazenima ili po skolama. gradskih zatvorenih kupalista ima osam, isto toliko i otvorenih. od drugog razreda osnovne djeca idu jednom tjedno na plivanje u sklopu skolske nastave. napominjem da je münchen nesto malo veci grad od zagreba.
pokojni_toza - 21.02.2006. u 09:29 kaže: biginjapan, jebe se vama, imate more, a i seljačine vam uglavnom dolaze u Zagreb! Riba, kog smo birali tako nam je, govna uvijek plivaju. Jebiga, nadam se da ti Kaćunko ne čita blog jerbo si najebo gadno! Hihihi! Uzdravlje...
Kaco Mortale - 21.02.2006. u 09:34 kaže: Možeš doma u kadi zaplivat delfina.
parliament - 21.02.2006. u 09:52 kaže: mio kazzo, u kadi se moze i ronit´.
Automatik Flegmatik - 21.02.2006. u 10:26 kaže: hmmm... ja sam sa šalate i tu imamo 3 bazena! jedan za djecu, drugi za veću djecu a 3. je onaj veliki i duboki sa skakaonicom. a kaj se Janice tiče, Janica je jedna jedina i neponovljiva! ideš na doček u ponedjeljak?
vakuum - 21.02.2006. u 10:40 kaže: a ja još uvijek čekam taj izvještaj o bazenima... :))))
ribac - 21.02.2006. u 11:31 kaže: ak je to uvod di je ostatak!?
Talija - 21.02.2006. u 11:42 kaže: Ama ,jel?Sad bi o bazenima,a?A vis,mi cemo ih imati puuno i jos plus sea.Hahhahaah.138,kazes,auuuuu uuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!Stvarno ,mashala.
Talija - 21.02.2006. u 11:46 kaže: Najn,riba,Nece Janica stati tako lako.Hoce ona vozit i dalje,a to sto bi joj mi to sve dali,i odmor i zgrade i bazene,boli nju.Ona hoce skijati.A da li je tata za to kriv,sad vise ne bi rekla.Dovoljno je velika.Reci ce ona sama kad je dosta.
milena - 21.02.2006. u 12:29 kaže: eno na, sad ti te Bandic kriv sta ne smijes vise cvarke....majstore :))
rubber - 21.02.2006. u 12:38 kaže: Prva rečenica drugog odlomka - Respect!!!
poslovna_curica - 21.02.2006. u 13:04 kaže: slazem se sa tobom... previse toga/tih se nakupilo po Zagrebu...
chewbakkka - 21.02.2006. u 13:37 kaže: ''Političari su niži organizmi s ogromnom mogućnošću prilagodbe potpuno lakomi na pare i slavu. Njih mora biti, upravo kao i kanalizacije'' od kud to čupaš??
Amber - 21.02.2006. u 13:40 kaže: i ja hoćem na bazen!
patak74 - 21.02.2006. u 14:29 kaže: Je, Budimpešta ima, al braco, Mađarska nema more, eeeeej! Zato je to tako planirano, da se ti komparativni nedostaci isprave, da se nivelira. Ima ko misli o tome, političari i gospodarstvenici. Mađari grade bazene, jer nemaju more, a mi ćemo napravit velika brda jer nemamo Alpe, pa ćemo polučit još više uspjeha u zimskim športovima. Ima ko u ovoj zemlji misli, šta se ti sekiraš.....
ribafish - 21.02.2006. u 14:57 kaže: pa krenuo sam pisat o bazenima, pa sam sreo politicara i onda gledao snimku janice nasto mi se prispavalo. za budimpestu mi je rekao dr. susak, pa mu vjerovah, jebat ga...
striček gajo - 21.02.2006. u 14:57 kaže: svi ulažu u sport više od nas, zato tu i jesmo di jesmo, mađari nemaju more, a vaterpolo i plivanje glavni sportovi.......da ne uspoređujem sve ostalo, da kod nas nema takvih talenata i roditelja....nebi imali ništa, imali bi medalja ko san marino
rudarka - 21.02.2006. u 15:38 kaže: ma da, kad su nam Zagrebački političari sa sela...pa im ne trebaju bazeni...ni nikakvi sportski objekti...
rudarka - 21.02.2006. u 15:38 kaže: i da, malo smo edgy...to zbog nedostatka šećera??? ajde, ajde..do ljeta si ti ko maneken!!
frkachu - 21.02.2006. u 16:18 kaže: lako cemo mi za bazene, al na sljedecim izborima glasamo za onog tko nam sagradi curlingalište :)
beerlover - 21.02.2006. u 16:37 kaže: svaki dan prolazim pored ovih jadnih bazena na sveticama i dođe mi da zaplačem-jebemu miša! mogo bi se kupat i namakat i pišat i bacat drkicu na pet minuta od stana, a ovi pizduni iz vlasti ne mogu to mjesto urediti za sve moje vanslobodnogvremena aktivnosti! Cheers
ribafish - 21.02.2006. u 17:06 kaže: sad mi je bed jer nisam bio u westinu dok je jos bio intercontinental... pa ne znam kaj da pisem o njemu. nemetz, daj upotpuni kad stavim tekst o ostalima!
ribafish - 21.02.2006. u 17:07 kaže: rudarko, zlatni kopu moj! legendo!
mala mia - 21.02.2006. u 18:26 kaže: Ispravak netočnog navoda: OSIJEK ima najskuplji gradski prijevoz!!!
karambol - 21.02.2006. u 19:47 kaže: mala mia mi ukrade riječ iz usta. jos kad se uzme u obzir velicina tramvajskih pruga u osijeku, definitivno je najskuplji.
stephen stills - 21.02.2006. u 20:07 kaže: Ček dis auzt! Ja sam ST student u ZG. Malo škicajen jutarnji.hr i vidin da Bandić pokušava dovest Stonese i nastavit s pregovorima. A oni naši kreteni doli se svađaju oko ljetnih koncerata, decibela, bajage i ramba amadeusa... Da ne spominjem koliko kilavosti u samim idejama, a kamoli i izvedbama. I sad, zanemarujući svaku ideološku i inu predrasudu prema vašem Banditosu, mislim da je Zagreb najsređeniji grad šta se tiče života studenata: godišnji pokaz od 350 kn nasuprot st ekvivalentu od 1200?! Onda menze, infrastrukture, sadržaji, kultura... Bandiću svaka dala. A to šta je i on dotepenac... JBGA, nobody's perfect. I ja san. Ali, pazite, ja u vašem gradu ne provodim svoju politiku, ne glumim šerifa ka da san u svom selu, prilagođavan se i ne provociram za razliku od ekipe koja misli da je Zagreb jednako Oklaj, Zadvarje, Tugare, Gornji Humac ili Pražnice. Na Bandića gledam kroz njegove rezultate, a o njemu kao osobi mislim isto što i cijeloj ekipi iz njegove branše. A po rezultatima prednjači pred svim svojim kolegama iz gradonačelničkog tora...
leb - 21.02.2006. u 21:17 kaže: Malo ti je uvod podugačak, hi hi. Nego, najskuplji javni prijevoz je u Dubrovniku, a čujem i u Osijeku. U Zagrebu je javni prijevoz još i prilično jeftin (pogotovo ako si penzić ili student). Naravno, s obzirom na Prag je preskup, a vjerojatno i s obzirom na Budimpeštu. U svakom slučaju usporedba broja bazena između Zagreba i Budimpešte je odlična. Što se političara tiče, lakše ćeš žohare otjerati od brašna nego njih iz sfera društva. Mene recimo jebu emisije tipa Piramide koje su po defaultu zabavne emisije. Zašto zovu jebene političare tamo? Draže mi je čak i Vlatku Pokos tamo vidjeti. Ili Zuhra jebote, u prvoj emisiji pozove Bandića. Svaka čast, ajde baš da se netko tko se rijetko pojavi na teveju pojavi kod Zuhre.
gost - 21.02.2006. u 21:17 kaže: okbo.malo kasnim,ali svejedno si pogledaj.londonrockdaily.com.. pubova s mjuzom kolko oces.kaj znaju gejtekno alapace.pozdrav.
dr.luka - 21.02.2006. u 21:40 kaže: Puno toga fali ZGu, al najviše mu fali kulture. Moja mama je došla tu živjet i prilagodila se gradu. A ovi kaj danas dolaze, ne da ga ne vole nego ih većina mrzi ZG.
usamljena123 - 21.02.2006. u 21:41 kaže: nisan čitala sve komentare,pa je vrlo moguće da je netko ovo već napisao: split ima najskuplji prijevoz u državi. koliko ja znan,vama je karta 8,a nama 9 kn. a ja se u zg vozin minimum 40 min,a u st najviše 8. 10 ako je baš ono...gužvara. stadion koristi samo onaj klub koji mi se gadi pa mu ne želin niti ime spomenit. bazeni su hladni. blanka skače u još hladnijoj dvorani kojoj je vlasnik mislin kerum,a opet obara rekorde. da je janica isplita,ma garant bi osvojila sve medalje na olimpijadi :-))) eh...čula san da postoji na poljudu čak i dvorana (bolje rečeno prostorija) za badminton,ali da toliko prašine ima u njoj da bi se i sahara posramila. a opet imamo bob na olimpijadi. iako sniga nismo ni vidili od ne znam ni ja kada. doduše,ima nešto leda ujutro oko 6 kad je jako ledeno. možda su vježbali na zaleđenim lokvicama na putu do posla. hmmm...posla?? zaboravih napomenit da pola svita ovdi ne radi. aopet,svi imaju para za sidit na kavama po cili dan kad je sunčano i pola dana kad nije. imamo more,ali nam plivači odlaze u rijeku ili...di li je ono duje tija otić? katar! ehhh.... a tek kazališta! imamo čak 1 veliko. pa jedno malo,ono...lutke i to. a ima i jedno ka ono...za mlade. e,da...tija je tomić (znaš,onaj šta je napisa muškarca bez brkova i još puno toga?) otvorit još jedno,ali su ga ismijali! ma ko je vidija otvarat teatar? triba nam još 1 dućan od postoli!! ili kafić!! ima na rivi još nkoliko metara bez ijednog štekata. ali zato na čiovu namjeravaju izgradit neke nebodere ka usrid njujorka. naravno,kad prođe tičja gripa. kad smo već kod nje...zna li tko kako galebovi kišu i kašlju? baš me zanima. šmrcaju li? koriste li palmino lišće umisto papirnatih? jeste li primijetili kako san elegantno povezala gradski prijevoz sa galebovima?? :-)))
gabro - 21.02.2006. u 22:52 kaže: ima zagreb dovoljno bazena. posjeti neki drugi grad,mozda ti se posreci da nades neki hotelski bazen koji je u funkciji i koji nije plici od pola metra
vakuum - 22.02.2006. u 12:58 kaže: u westinu se samo dvije babe namaču... al zato platiš 150 kn :))
kratke - 22.02.2006. u 13:03 kaže: ma, sve je to oke. ako nema bit će. izgradit će se. još jedan mandat gradonačelniku i da vidiš kad se počne graditi ... 100, ma šta 100, 500 bazena... o skijalištima da i ne govorimo. već ih i imamo :)
Kinski - 22.02.2006. u 13:32 kaže: E pa da. Tribalo bi u Zagreb stavit još 16 bazena. Tako da svaki drugi kvart ima po jedan. E da se nebi dugo vozili skupim gradskim prijevozom. Što je vama ljudi?? Svaka čast usamljenoj na komentarima o Splitu.
Seki - 22.02.2006. u 17:17 kaže: Ima ti dobar zenba na folki kod toplane... samo moraš bit dobar s nekim iz hepa da te pusti. I nevjerujem da Budimpesta ima tolko javnih bazena, bil sam 5 puta i nijednog nisam videl
dida99 - 22.02.2006. u 18:37 kaže: Ajme Ribo, Stvarno si ono... Je, istina je za Peštu, ima i šezdesetak vaterpolo klubova, al jebi ga, ne možeš se u svemu uspoređivat s najboljima. Meni iz Splita, a i drugima šta nisu iz Zagreba ovo tvoje malo baca na kurčenje jer svi znamo da je Zagreb financijski i materijalno daleko ispred ostalih. Pa ono, neka bazena al' daj štagod i nama. Vidim da se ekipa buni na stoku došljake. Pa ljudi moji, da je Zagreb malo decentralizirat i podilit okolo ne bi ni ta stoka tako zdušno harala po Zagrebu.
ribafish - 22.02.2006. u 18:53 kaže: dida? alo! pa ja i jesam za to da sve cvate i da svugdje ima i bazena i jeftinijeg prijevoza i da nam svima bude bolje. samo govorim kako nisam zadovoljan sa stanjem u zagrebu jer malo ljudi ima previse para. procitaj malo bolje. nije zagreb financijski bolji. nisu obicni ljudi u puno boljem polozaju. ako ovo tebi baca na kurcenje, ne znam sto onda nije kurcenje. svasta... daj citaj, a ne zakljucuj na tri rijeci koje strse iz konteksta...
ribafish - 22.02.2006. u 18:57 kaže: abdomen, nekakav problem?
ribafish - 22.02.2006. u 19:07 kaže: najbolje mi je kad skvadra politicare smatra zagrepcanima. a zagrepcane bogatasima. kako mozete tako usko razmisljat? i zagrepcani su bahata govna koja nista ne rade a dalmatinci krvavo rade da bi zagreb zivio od njih. dajte ljudi, pa nije sve tako crno-bijelo. mama mi je iz vele luke, tata iz krizevaca, rodio sam se u zagrebu i ponosan sam na grad i cijelu drzavu u kojoj zivim. ako vam nije jasno da mi se gadi malogradjanstina, primitivci, lopovi i ostala bagra koja se bogati na moj i racun postenih ljudi koji tu zive i rade, onda nemojte ni ostavljat takve komentare. sta bi vi? da pisem nesto o bazenima u zagrebu i ispricavam se splicanima i rijecanima sto imaju manje bazena nego zagreb? ej...
ribafish - 22.02.2006. u 19:15 kaže: i govorio sam o skupoci javnog prijevoza prema drugim GLAVNIM gradovima. i ovaj je tekst upucen protiv politicara koji jebu cijelu drzavu. i nisam znao da je u splitu karta 9 kuna. koji je to pederluk...
ive - 22.02.2006. u 19:19 kaže: Smijem se naglas!!! I ovom i prijašnjim blogovima...
k - 22.02.2006. u 19:46 kaže: Varaždinske toplice (pop. 2000 + 2 cows) imaju petnaestak bazena.
c'est mois, Nemetz - 22.02.2006. u 20:08 kaže: Kad sam već spominjao"hotelnjake"... gledao sam na nekom forumu cijene za ona dva nama blizu (Dadi još nije zvala, al ak bude - mijenjam) pa evo one od prije 2 godine (vjerojatno nije danas isto, ali krelci nemaju ništ na stranicama svojih hotela, da o nekim drugim eventualnim hotelima ne pričam...): Sheraton je, kako čujem i danas - puno povoljniji od Opere-Westina.... Jer, cijena mjesecne karte za bazen (samo bazen, masaže, teretane i sauna su više) u Operi je 700 kn za neograničeno, temp. vode je 28 stupnjeva, velicina bazena je 20 x 12 m :( a radno vrijeme od 7-22 - ALI moze se plaćati i dnevna karta ili tjedna i sl.....Ima i aguaerobic u vodi u Hotelu Opera dva puta tjedno, cijena je 350 kn s tim da je u cijenu aerobica ukljuceno i plivanje prije ili poslije. Sheraton DUPLO jeftiniji za neograničeno - 380kn mjesecno, aquarobic 3x tjedno - isto toliko. Na bazen se moze ici i tzv. "pojedinacno", dakle ne placa se 380 mjesecno nego 60 po dolasku. E sad, kaj je tu jeftino i kolko su te cijene danas.... BTW, unatoč tome kaj pod hitno trebamo još bazkasa civiliziranosti radi, mnogi od tih gradova i velegradova se kite bazenima koji i nisu u samom gradu nego i okolici, pa sad da okrenemo na čašu da je polupuna, Zagreb ima još bazena i kupališta u okolici, zatovrena i otvorena - ne znam radi li Šmidhen kod Samobora? Sori ak sam ispo glup i ak je kihnuo još za neke stare biciklijade kad je sviro ITD Band, ali fakat ne znam? no, unutar par desetaka km ima Stubičke i Tuheljske toplice sa zatvorenim bazenima (Čatež je isto relativno blizu)..... A kaj se tiče purgera i inih (BTW i meni je ćaća iz Križevaca :) ) - upoznao sam dovoljno seljačina i s purgerske strane i sa ostalih strana (koji su priznajem, legitimno došli u svoj i jedini glavni grad Hrvatske, ZG više nije küss die hand austrougarska provincija iz 18 stoljeća), tak da su po meni problemi ipak stvar neke opće kulture...
probisvijet iz boce - 22.02.2006. u 20:52 kaže: Šmidhen? Pa to sad izgleda kao Drezden u prvim danima proljeća 45....
ribafish - 22.02.2006. u 23:02 kaže: ali to je sve za vikend izlet. ja bi htio nakon posla razdrmat dupe od stolca i mozak od informacija, a bole me noge od trčanja i nemam se vremena, volje ni para vozit u krapinske toplice sat vremena...
ribafish - 22.02.2006. u 23:42 kaže: usamljena, a ja mislio da je nama grozno. sjajna usporedba. reci mi jel mislis da je za stanje u splitu kriv zagreb, politika, splitska politika ili nešto peto? i kako se izborit za ljepse gradove i drzavu?

21.02.2006. u 19:58 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






Sitne vaginarije:
Privatni mail:
ribafish@gmail.com

Travel Map
I've been to 601 cities in 56 countries
Africa
Egypt: Al Jizah
Egypt: Al Karnak
Egypt: Al Karnak
Egypt: Al Uqsur
Egypt: Aswan
Egypt: Asyut
Egypt: Cairo
Egypt: Idfu
Egypt: Kawm Umbu
Tunisia: Al Metlaoui
Tunisia: Gabes
Tunisia: Hammamet
Tunisia: Kairouan
Tunisia: Monastir
Tunisia: Sfax
Tunisia: Sidi Bou Ali
Tunisia: Sidi Bouzid
Tunisia: Sousse
Tunisia: Tozeur
Tunisia: Tunis
Asia
Armenia: Alaverdi
Armenia: Erebuni
Armenia: Ijevan
Armenia: K'uch'ak
Armenia: Noyemberyan
Armenia: Sevan
Armenia: Yerevan
Azerbaijan: Baki
Azerbaijan: Kurdcu
Azerbaijan: Puta
Azerbaijan: Qobustan
China: Beijing
China: Changping
China: Qingdao
Georgia: Sadakhlo
Georgia: T'bilisi
Japan: Fushimi
Japan: Ichinomiya
Japan: Kyoto
Japan: Nagasaki
Japan: Narita
Japan: Niigata
Japan: Tokyo
Japan: Yokohama
Malaysia: Kampong Tengah
Malaysia: Kuala Lumpur
Malaysia: Seri Kembangan
South Korea: Incheon
South Korea: Pusan
South Korea: Seoul
Turkey: Istanbul
Europe
Albania: Durres
Albania: Hani Hotit
Albania: Muriqan
Albania: Shkoder
Albania: Tirana
Austria: Graz
Austria: Salzburg
Austria: Vienna
Austria: Villach
Belgium: Brussels
Bosnia and Herzegovina: Banja Luka
Bosnia and Herzegovina: Bihac
Bosnia and Herzegovina: Bosanska Gradiska
Bosnia and Herzegovina: Foca
Bosnia and Herzegovina: Gorazde
Bosnia and Herzegovina: Hum
Bosnia and Herzegovina: Jahorina
Bosnia and Herzegovina: Jajce
Bosnia and Herzegovina: Livno
Bosnia and Herzegovina: Medugorje
Bosnia and Herzegovina: Mostar
Bosnia and Herzegovina: Prijedor
Bosnia and Herzegovina: Prnjavor
Bosnia and Herzegovina: Sarajevo
Bosnia and Herzegovina: Tomislavgrad
Bosnia and Herzegovina: Travnik
Bosnia and Herzegovina: Trebinje
Bosnia and Herzegovina: Tuzla
Bulgaria: Sofiya
Croatia: Bakar
Croatia: Bale
Croatia: Banjol
Croatia: Baska
Croatia: Baska Voda
Croatia: Bedekovcina
Croatia: Beli
Croatia: Benkovac
Croatia: Betina
Croatia: Bijenik
Croatia: Bilje
Croatia: Bjelovar
Croatia: Blato
Croatia: Blato
Croatia: Bol
Croatia: Botinec
Croatia: Brdovec
Croatia: Brezovica
Croatia: Brijuni
Croatia: Brinje
Croatia: Brna
Croatia: Brsec
Croatia: Buje
Croatia: Buzin
Croatia: Cabar
Croatia: Cacinci
Croatia: Cakovec
Croatia: Cara
Croatia: Cavoglave
Croatia: Cavtat
Croatia: Cazma
Croatia: Cilipi
Croatia: Cres
Croatia: Crikvenica
Croatia: Crnomerec
Croatia: Culinec
Croatia: Dakovo
Croatia: Daruvar
Croatia: Delnice
Croatia: Donja Brela
Croatia: Donji Bukovec
Croatia: Donji Karin
Croatia: Donji Okucani
Croatia: Donji Zvecaj
Croatia: Drnis
Croatia: Dubovac
Croatia: Dubrava
Croatia: Dubrovnik
Croatia: Dugi Otok
Croatia: Dugo Selo
Croatia: Dugopolje
Croatia: Fazana
Croatia: Fuzine
Croatia: Glina
Croatia: Gornje Vrapce
Croatia: Gornji Grad
Croatia: Gospic
Croatia: Govedari
Croatia: Gracac
Croatia: Gracani
Croatia: Groznjan
Croatia: Gruz
Croatia: Hrelici
Croatia: Hvar
Croatia: Icici
Croatia: Igrane
Croatia: Ika
Croatia: Ilok
Croatia: Imotski
Croatia: Ivan Dolac
Croatia: Ivanic-Grad
Croatia: Jablanac
Croatia: Jakusevec
Croatia: Jankomir
Croatia: Jelsa
Croatia: Jesenice
Croatia: Josipdol
Croatia: Juran-Dvor
Croatia: Jurandvor
Croatia: Kamanje
Croatia: Kampor
Croatia: Kampor
Croatia: Karlobag
Croatia: Karlovac
Croatia: Kastav
Croatia: Kastel Stari
Croatia: Kerestinec
Croatia: Klinca Sela
Croatia: Knin
Croatia: Kolocep
Croatia: Komiza
Croatia: Koprivnica
Croatia: Korana
Croatia: Korcula
Croatia: Kostrena
Croatia: Kraj
Croatia: Kremenje
Croatia: Krk
Croatia: Kuciste
Croatia: Kumrovec
Croatia: Kutina
Croatia: Kutjevo
Croatia: Labin
Croatia: Lapad
Croatia: Lazaret
Croatia: Lipovac
Croatia: Lokve
Croatia: Lopar
Croatia: Lovran
Croatia: Lubenice
Croatia: Lucko
Croatia: Ludbreg
Croatia: Luksic
Croatia: Lumbarda
Croatia: Makarska
Croatia: Maksimir
Croatia: Mali Losinj
Croatia: Malinska
Croatia: Markusevec
Croatia: Materada
Croatia: Matulji
Croatia: Medulin
Croatia: Medveja
Croatia: Merag
Croatia: Metkovic
Croatia: Mikulici
Croatia: Mlini
Croatia: Momjan
Croatia: Moscenice
Croatia: Mundanije
Croatia: Murter
Croatia: Murvica
Croatia: Nasice
Croatia: Nin
Croatia: Nin
Croatia: Njivice
Croatia: Nova Gradiska
Croatia: Novalja
Croatia: Novi Zagreb
Croatia: Novigrad
Croatia: Obrovac
Croatia: Ogulin
Croatia: Okic
Croatia: Okucani
Croatia: Omis
Croatia: Omisalj
Croatia: Opatija
Croatia: Opatija
Croatia: Oprtalj
Croatia: Opuzen
Croatia: Orahovica
Croatia: Orebic
Croatia: Oroslavje
Croatia: Osijek
Croatia: Otocac
Croatia: Otoci Brijuni
Croatia: Otocic Osjak
Croatia: Otok Bisevo
Croatia: Otok Brac
Croatia: Otok Ciovo
Croatia: Otok Hvar
Croatia: Otok Kornat
Croatia: Otok Lastovo
Croatia: Otok Lokrum
Croatia: Otok Lopud
Croatia: Otok Mljet
Croatia: Otok Murter
Croatia: Otok Pag
Croatia: Otok Prvic
Croatia: Otok Rab
Croatia: Otok Sipan
Croatia: Otok Vis
Croatia: Ozalj
Croatia: Pag
Croatia: Pakleni Otoci
Croatia: Pakostane
Croatia: Pazin
Croatia: Peroj
Croatia: Petrinja
Croatia: Pile
Croatia: Pisarovina
Croatia: Plaski
Croatia: Pleso
Croatia: Plitvica
Croatia: Ploce
Croatia: Podgora
Croatia: Podstrana
Croatia: Polace
Croatia: Porec
Croatia: Porozina
Croatia: Potirna
Croatia: Pozega
Croatia: Prapratna
Croatia: Preko
Croatia: Prelog
Croatia: Prepustovec
Croatia: Prevlaka
Croatia: Pridraga
Croatia: Prigradica
Croatia: Primosten
Croatia: Pula
Croatia: Punat
Croatia: Pupnat
Croatia: Rab
Croatia: Rabac
Croatia: Racisce
Croatia: Rakitje
Croatia: Rakov Potok
Croatia: Razanac
Croatia: Razanj
Croatia: Remete
Croatia: Remetinec
Croatia: Rijeka
Croatia: Rogoznica
Croatia: Rovinj
Croatia: Rtina
Croatia: Rude
Croatia: Rugvica
Croatia: Saborsko
Croatia: Samobor
Croatia: Scitarjevo
Croatia: Selce
Croatia: Senj
Croatia: Sestine
Croatia: Sesvete
Croatia: Sibenik
Croatia: Silo
Croatia: Sinj
Croatia: Sisak
Croatia: Skrad
Croatia: Skradin
Croatia: Slatina
Croatia: Slunj
Croatia: Smokvica
Croatia: Spansko
Croatia: Split
Croatia: Srebreno
Croatia: Stara Baska
Croatia: Starigrad
Croatia: Starigrad
Croatia: Stenjevec
Croatia: Stobrec
Croatia: Stosici
Croatia: Suhopolje
Croatia: Sukosan
Croatia: Supetar
Croatia: Susak
Croatia: Sveta Klara
Croatia: Sveta Nedelja
Croatia: Sveti Kriz
Croatia: Tkon
Croatia: Topusko
Croatia: Trakoscan
Croatia: Tribunj
Croatia: Trilj
Croatia: Trogir
Croatia: Trpanj
Croatia: Trsat
Croatia: Trstenik
Croatia: Tucepi
Croatia: Tuhelj
Croatia: Ubli
Croatia: Umag
Croatia: Varazdin
Croatia: Vela Luka
Croatia: Velika
Croatia: Velika Gorica
Croatia: Velika Mlaka
Croatia: Viganj
Croatia: Vinkovci
Croatia: Vis
Croatia: Visnjan
Croatia: Vodice
Croatia: Vodnjan
Croatia: Volosko
Croatia: Vrapce
Croatia: Vrbovec
Croatia: Vrbovsko
Croatia: Vrsar
Croatia: Vrsi
Croatia: Vukomerec
Croatia: Vukovar
Croatia: Zabok
Croatia: Zacretje
Croatia: Zadar
Croatia: Zagreb
Croatia: Zagvozd
Croatia: Zapresic
Croatia: Zitnjak
Croatia: Zlarin
Croatia: Zminj
Croatia: Zrnovo
Croatia: Zumberak
Croatia: Zuta Lokva
Cyprus: Famagusta
Cyprus: Kyrenia
Cyprus: Larnaka
Cyprus: Nicosia
Cyprus: Trikomo
Czech Republic: Prague
Czech Republic: Znojmo
Denmark: Copenhagen
Estonia: Tallinn
Finland: Helsinki
France: Biarritz
France: Cannes
France: Lyon
France: Marseille
France: Mulhouse
France: Nice
France: Paris
France: Perpignan
France: Strasbourg
France: Taize
Germany: Munich
Germany: Nurnberg
Germany: Stuttgart
Germany: Weil am Rhein
Gibraltar: Gibraltar
Greece: Athens
Greece: Larisa
Greece: Mikinai
Greece: Patrai
Greece: Thessaloniki
Holy See (Vatican City): Vatican City
Hungary: Balatonlelle
Hungary: Budaors
Hungary: Budapest
Hungary: Nagykanizsa
Iceland: Akurey
Iceland: Borgarnes
Iceland: Geysir
Iceland: Hellissandur
Iceland: Ingjaldsholl
Iceland: Keflavik
Iceland: Lagafell
Iceland: Olafsvik
Iceland: Raudhamelur
Iceland: Reykjavik
Iceland: Selfoss
Iceland: Stadhastadhur
Iceland: Thingvellir
Ireland: Dublin
Italy: Aurisina
Italy: Basovizza
Italy: Duino
Italy: Genova
Italy: Gorizia
Italy: Milano
Italy: Miramare
Italy: Monfalcone
Italy: Prosecco
Italy: Rimini
Italy: Rome
Italy: Sistiana
Italy: Tarvisio
Italy: Treviso
Italy: Trieste
Italy: Udine
Italy: Venice
Italy: Verona
Kosovo: Pristina
Kosovo: Urosevac
Latvia: Riga
Liechtenstein: Vaduz
Lithuania: Vilnius
Luxembourg: Luxembourg
Macedonia, Republic of: Bitola
Macedonia, Republic of: Han
Macedonia, Republic of: Kumanovo
Macedonia, Republic of: Skopje
Monaco: Monte-Carlo
Montenegro: Bar
Montenegro: Becici
Montenegro: Bijela
Montenegro: Budva
Montenegro: Cetinje
Montenegro: Gornje Krusevo
Montenegro: Herceg-Novi
Montenegro: Niksic
Montenegro: Njegusi
Montenegro: Perast
Montenegro: Pluzine
Montenegro: Podgorica
Montenegro: Rijeka Crnojevica
Montenegro: Risan
Montenegro: Sukobin
Montenegro: Sveti Stefan
Montenegro: Tivat
Montenegro: Ulcinj
Montenegro: Virpazar
Netherlands: Amsterdam
Netherlands: Rotterdam
Norway: Oslo
Poland: Bialystok
Poland: Warsaw
Portugal: Cascais
Portugal: Estoril
Portugal: Faro
Portugal: Fatima
Portugal: Leiria
Portugal: Lisboa
Portugal: Nazare
Portugal: Seixal
Romania: Bucharest
Russia: Moscow
San Marino: San Marino
Serbia: Beograd
Serbia: Bunisevce
Serbia: Novi Beograd
Serbia: Novi Sad
Serbia: Petrovaradin
Serbia: Sremska Raca
Serbia: Temerin
Serbia: Vranje
Serbia: Zemun
Slovakia: Bratislava
Slovakia: Kosice
Slovenia: Ankaran
Slovenia: Bled
Slovenia: Celje
Slovenia: Divaca
Slovenia: Grosuplje
Slovenia: Ig
Slovenia: Izola
Slovenia: Jesenice
Slovenia: Koper
Slovenia: Kranj
Slovenia: Kranjska Gora
Slovenia: Krska Vas
Slovenia: Krsko
Slovenia: Lasko
Slovenia: Lesce
Slovenia: Ljubljana
Slovenia: Maribor
Slovenia: Murska Sobota
Slovenia: Nova Gorica
Slovenia: Novo Mesto
Slovenia: Piran
Slovenia: Portoroz
Slovenia: Postojna
Slovenia: Ptuj
Slovenia: Ratece
Slovenia: Tamar
Slovenia: Trzic
Slovenia: Velenje
Spain: Algeciras
Spain: Barcelona
Spain: Caceres
Spain: Cadiz
Spain: Madrid
Spain: Sevilla
Spain: Toledo
Sweden: Stockholm
Switzerland: Basel
Ukraine: Kyyiv
Ukraine: L'viv
United Kingdom: Belfast
United Kingdom: Caerdydd
United Kingdom: City of London
United Kingdom: City of Westminster
United Kingdom: Dumbarton
United Kingdom: Edinburgh
United Kingdom: Keith
United Kingdom: London
United Kingdom: Luton
United Kingdom: Stansted
North America
Canada: Mississauga
Canada: Toronto
United States: Cleveland
United States: Jersey City
United States: New York
United States: Washington
Oceania
Australia: Bairnsdale
Australia: Fremantle
Australia: Geelong
Australia: Manly
Australia: Melbourne
Australia: Merrimbula
Australia: Perth
Australia: Sydney
Australia: Ulladulla
Australia: Warnbro



online
Online Casino Reviews









View My Stats

free counters

Curling i kako ga speći!
Curling Klub"Čudnovati Čunjaš", Zagreb, Hrvatska
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Precjednik: Ribafiš
Doprecjednik: Stokuća
Tajnik: Sin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Adresa: Domagojeva 21, Zagreb
E-mail: ribafish@hotmail.com
Žiro račun: 2360000-1101879360
Treninzi: Od rujna, Velesajam
Sponzori: Čekamo vas!

BUDI ZDRAV!

Twinlab






Devil never sleeps!!!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ribafishov najopširniji hrvatski test ćevapa u somunu

Ljudi koje cijenim:
ZDENKOV KULTURNI KOMBI - Kum 1, bez njega ne bi bilo ni mamurluka, izleta, Levellersa, Modre Špilje...
SVIJET U BOCI - Kum 2, moj uzor, svjetlo na početku tunela, pivopija, erudit, laki centar i uholaža
SISAJED- Lud čoek. Da je više takvih, ne bi Hateveja bilo
KAZZO MORTALE- Ponekad još luđi čovjek. Riznica pornografije, zlatan dečko
ČAČINAČKI ALKOSI - To je navijač, a ne ja. A i obećo je čvarke. A, bogami, i poslo je čvarke. I to čvarke koji su više špek nego čvarci
YELLENA – Mudro zbori
ANALNA CARICA- Oralna kontesa, Vaginalna vojvotkinja, Barunica Međice, Pazušna vikarica... Ma božanstvo!
AMBER - Kraljica dizajna!
JAZZIE - Dnevna doza cinizma iz ženske perspektive
RUDARKA - Kratko, jasno i u vugla
APARATCZYK - Legenda, ljudina, kralj!
DIVLJA SKUŠA - Voli ćevape
ORGANIZAM - Luda ko šlapa
PKLAT - Čovjek otišao na posudbu u centralnu Kinu, jede paradajz sa šećerom, ima tuš iznad čučavca, svaki dan prolazi pokraj kuraba u vunenim štramplama, i tak...
SONJECKA - Moja strip b(l)oginja!
AMY DAMON - Kupila me tekstom o birokraciji!
PARLIAMENT - Uf, kako lijepo izvuče rečenicu
KAKO JE POČEO (S)RAT U MOM POTOKU - Totalno pitak i zanimljiv početak jednog sjajnog romana
MUFASA - Lud
RUTVICA - Ko da sebe čitam...
KEKS UND SMRAD - Dobro...
SAROUKH - Čovjek putuje tamo gdje bi i ja htio...
KULTPUBLISHER - Sam pokrenuo magazin i živi od toga što ga uređuje! Kapa dolje!
PAJO PAKŠU - Vinkulja do Szekesfehervara! Paju za Bana! Živijooo!!!
UMORNI KONJ - Roker!
LEZI LEBE DA TE... - Doktor is back. Čovjek koji što god da napiše ima glavu i rep!
BEERLOVER - Jes da je mlad, ali zna, hoće i može. Popit. Recenzije piva a la carte!
MAXTURBATOR - Turbopervertit!!!
ZRINSKO PISMO - Zna se ko je u Kulturu išo!!!
PERO PANONSKI - Mladić koji obećava
POKOJNI TOZA - Poznati kantautor lakih nota
FRKACHU - Moj osobni bowling trener
TAJPVRAJTER - Pivopija i pisac
GURWOMAN - Recenzira pive, putuje i kuha po svojim receptima. Ideal!
DIDA 99 - Klopica, cugica, putovanja, koncerti... Hedonist
ATHENA AIR - Iako je zrak iznad Atene - smog, ova koka je dokaz da su Riječanke najbolje cure u Rvata!
NEMETZ - Istomišljenik, placeni ubojica (s placa)!!!
STRIPTIIIIIZ - Liftboy odlijepio i crta stripove!
MOSOR - eto, tako ja vidim posljedice pozara na Kornatima. Sjajan tekst!
BEGIZMI - da sam iz Splita, da se nisam šišo i da znam svirat, mislim da bi se družio s čovjekom!
BRAK, SEKS... - četri kuta kuće, luster i još štošta!

ARHIVA
dnevnik 1 - Prije poroda...
dnevnik 10 - Dan De
dnevnik 20 - Rodija se sin!
dnevnik 30 - I mi bi spavali
dnevnik 40 - Zašto plače?
dnevnik 50 - Prvi zub!

CRO TRASH ENCIKLOPEDIJA!
Svezak 1: A - B
Svezak 2: C - D
Svezak 3: E - F
Svezak 4: G - H
Svezak 5: I - J
Svezak 6: K - L
Svezak 7: M - N
Svezak 8: O - P
Svezak 9: R - S
Svezak 10: Š - T