< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             


Čušpajz mog života


srijeda, 24.02.2010.

Estrogen VS Testosteron

Drage moje i dragi moji iduće godine će te uživati i patiti u kinima jer će doći vaši snovi i noćne more.

love hate


A Govorim o samo dva filma. Sex and the City 2 i The Expendables

Prvi, pa već znate, SATC franšizu koja nikako ne može umrjeti. Prvi film je bio ogroman uspjeh i pobrao je silne novce, a reklama je bilo na bacanje. No, što da vam pričam kada sam napravio recenziju još friško iz kina. Po pričama novci će biti problem u nastavku, a niti trajanje istog neće biti epskih proporcija kao prije. Da ne gledamo stalo prežvakane junjakinje ubačena je Penelope Cruz. Nažalost i Miley Cyrus. Ukratko svi muškarci koji su patili prije cca. godnu-dvije sa svojim ljepšim polovicama prije patit će i ove godine.



No vidi se svjetlo na kraju tunela i osveta je osigurana. Druga polovica godine donosi i malo dalji flashback od 90-ih, bez mode, samo glumci. Sylvester Stallone, Jet Li, Dolph Lundgren, Mickey Rourke, Jason Statham, Eric Roberts, Terry Crews te nakratko i Bruce Willis i Arnold Schawrzenegger. Fali samo Chuck Norris. Niz eksplozija, tučnjava i humora koji rijetke žene shvaćaju. Sve same mrge od muškaraca, dečki idealno za vratiti patnje od SATC2. Zaboravite Kulene i ostalu ekipu koju ovi smažu za doručak.



Koji je vaš izbor? Jedan? Oba? Ja ću uživati u oba, no ionako sam ja neka čudna biljka.

Pozdravno, Ribac



- 18:00 - Drekni nježno (8) - Tiskaj za WC - Zapamti to


<< Arhiva >>