< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Čušpajz mog života


utorak, 24.03.2009.

We're adults. When did that happen? And how do we make it stop?

Majkomila.

sing
Ako sam se ikada zapitao zašto me ljudi bljedo gledaju kad revem sad znam. Mikrofon je proradio ja krenuo pjevušit i snimat te naravno na kraju čuti finalni prozivod. Ahahaha, ode moja karijera, zvučim ko zdrogirani troprsti ljenivac. Nije ni čudo da me ljudi doživljavaju flegmatičnim i emocionalno distanciranim kada moj glas točno tako zvuči, bar meni.

Znam da nikada nije isto kako čovjek sebe doživljava i kako ga drugi doživljavaju, tako je i sa glasom. Samopouzdanje u samotnim trenutcima kada sam uvjeren da me nitko ne gleda, a tiče se mojih glasovnim sposobnosti, uvijek mi digne dan i uživam u takvim vokalnim perverzijama koje pred nekim ne bih mogao ponoviti. Nemam pojma zašto, ali valjda nemam dovoljno dalmatinskog dišpeta da pokažam ljudima kako i ja mogu. Mda, dobio sam koji umjereni kopliment za svoje pjevanje, no nikada nitko nije bio oduševljen.

Ali dovoljan je i jedan takav mali kompliment da se opet okušam u samostalnom sobnom pjevanju. Ha, kad me Hrvatska nije htjela naći ko zvijezdu jer iskreno, tko bi popušio moju verziju bilo koje pjesme od Toše sa oooogrmonom tremom, onda se moram sam naći, možda jednog dana i solo zapjevam. Sve češće i češće čujem kako neki ljudi imaju doba glas, ali ipak nisu solisti nego zboraši ili bek vokali. Sve mi se više čini da sam i ja tamo negdje u pozadini, jer mi je lakše pratiti neku zacrtanu tonsku liniju. Hm...

Trenutno sam bez muzičkog doma. Nisam u zboru u kojem sam bio, jer iskreno nije naš župni zbor toliko kvalitetan koliko je bio, a ne možeš dobro pjevati bez vježbanja kojem se nikome ne da. Nisam u potrazi za nekim pjevnim angažmanom, no samo će biti pitanje vremena kada mi se srce opet stisne a glas toliko uljeni da mi i jedna oktava bude napor a duša umori od tišine. Tada će se svijet morati pripaziti jer ću ja opet otvoriti usta i za promjenu iz njih neće izlaziti sarkazam i ironija, nego tonovi smisleni samo meni.

Pozdravno, Ribac



- 20:30 - Drekni nježno (2) - Tiskaj za WC - Zapamti to


<< Arhiva >>