< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Čušpajz mog života


nedjelja, 08.03.2009.

I'm a big pile of love today.

Život mi je šaren i veseo ovih dana. Šarenilo ima i tamnijih tonova, no zaboravimo na njih sada. Oh, da, žene sretan vam dan virtualne jednakosti!

sareno


Prvo i prvo, pravi mali geek u meni čuči i jedva čeka novi Star Trek film i sa svakim novim trailerom moja ljubav prema franšizi raste. Hellboy 2 je upravo odgledan a isčekivanje skorašnjih Watchmena neću ni spominjati. Moje očne zjenice će orgazmirati od toliko CG-a.

Spamerice... ah, spamerice moje, ko rakova deca razbežali se mi, a djeca su na putu i koliko god se ne javljam željno ih isčekujem. Osobno, ne znam kakav ću otac jednoga dana biti i iskreno, daj mi sad djete u ruke i ponašat ću se u najmanju ruku čudno. No koliko sam bebača i klinaca vidio ovih dana sa osmjehom od uha do uha, tako sam se i sam počeo smješiti i nema bolje stvari da mi popravi raspoloženje, čak ni sunce.

Rješavam razlomke. Heh, nisam baš nešto dobar ni trknut za matematiku, ali gušt mi je ovih dana mozgati nad zadatcima koje ni Sestra ni Majka ne mogu riješiti. Onda ih ja riješim. Iz druge.

Jučerašnji izlazak je bio fantastičan. A kad se sjetim kako je dan počeo, sve je još bolje. Dovoljna je jedna osoba koja te razumije, jedna osoba (sa pratećim bendom) koja će razvaliti atmosferu, mrvu alkohola da ti ne bude zima te prvi red. A bio sam krepan k'o mačka kada sam se u 9 navečer krenuo spremati.

Veselim se idućem petku. Najprije jer ću vidjeti spamerice, nisam već dva mjeseca, vidjet ću neke druge ljude koji će mi donijeti poklone (bar se nadam, rekoh da nije obavezno, ali ko svaki blento veselim se pažnji). A ni subota nije loša, naravno uz uvijet da sam svjestan sebe nakon petka jer krećem po porvi put u životu klince animirati u župi. Jest da ću izvesti poprilično jednostavan dio koji se sastoji od čitanja i glumljenja Olivera Mlakara ali ipak ovaj rad u grupi me veseli. A onda navečer pljes-pljes, klap-klap za Zvijezde Revaju, uživo u studiju.

I onda su puknem slušalice u uši, koje fiksiram patafixom (oh, da dobro ste pročitali, stavim malo patafixa u uho i zaljepim slušalicu jer su mi ošle spužvice pa su mi slušalice malo male i ispadaju pri jačem tresku), upalim svoj top 5 pjesama za dizanje raspoloženja i trk niz brdo sa psom u skupljanje endorfina.

Pozdravno, Ribac



- 16:30 - Drekni nježno (4) - Tiskaj za WC - Zapamti to


<< Arhiva >>