Riječanka&svijet

18.10.2005., utorak


Boje su svuda oko nas
Bila sam jučer poslom u Istri. Krenula sam ujutro i navečer se vratila. Nisam, nažalost, mogla ostati dulje.
U Istri je sada prekrasno – jesen je toliko bogata bojama i oblicima, plodovima...to je moje omiljeno doba godine, baš zbog vatrometa boja, zbog one ugodne, neagresivne topline, Sunca koje miluje a ne više pali i žeže...
Dan je bio upravo takav – pravi zlatnojesenji, topao i sunčan, a opet ne vruć, naprosto me mamio da zaustavim auto i izađem van, da legnem na travu i gledam oblake i krošnje sa tisuću nijansi zelenožute, zlatnosmeđe i bakrenocrvene.

Kada sam završila poslovni dio, otišla sam na kavu s prijateljicom, a onda na ručak kod njezinih roditelja, koji su i neki daljni rod moje mame.
Njezina mama je napravila pravu istarsku maneštru od bobići, ombolo sa dinstanim kapuzom i za kraj prefinu štrudlicu sa jabukama.
Kako žive na selu, uspjela sam ožicati i nekoliko ogromnih bundeva – dolazi nam Halloween uskoro!
Bundeve su bile toliko teške da sam navečer jedva dvije donijela na drugi kat, a dvije (ona za mamu, i ona za moju prijateljicu V.) su i dalje u autu.
Možda ih već sutra izdubim i upalim u njima svijećice. Jedva čekam – strašno mi se sviđa to ukrašavanje balkona i trijemova svjetiljkama od bundeva i nekako mi je premalo da ti lampioni traju samo dan-dva. Ja bih da čarolija potraje... Uostalom, zašto bi se bundeve morale dubiti baš za Noć vještica a ne ranije? Pa i božićna drvca se kite uglavnom već krajem studenog, nitko živ ne čeka više Badnjak...



- 14:54 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>