Riječanka&svijet

25.06.2005., subota


Ljetna fjaka..iliti živjela Kraljica Majka
Danas poslije posla morala sam skočiti do svoje bankarice, potpisati neke papire. I danas mi je prvi puta ove godine Rijeka djelovala onako ljetno, fjakasto, kada svi koji mogu odlaze iz grada, na godišnje odmore, na more. U biti tada i najviše volim proći Korzom, kada je onako poluprazno, nekako uspavano, nema tada žurbe, trke, buke…tada imam stvarno osjećaj da sam na Mediteranu.
Na cestama nije bilo gužve, iako je bilo vrijeme špice, oko 16,30 sati, na Delti mjesta za parking koliko hoćeš. Terase kafića poluprazne, u biti više prazne nego poluprazne…a nebo bez oblačka, vjetrić lagano puše. Da nisam morala poslije do mame, sa guštom bih bila sjela i popila ledeni čaj, i promatrala prolaznike.

Sva sreća da nisam, jer me Kraljica Majka ionako dočekala na nož kada sam došla. Prva je na redu bila frizura..te, kako da si se ošišala taakooo kratko, te, pa kako da si stavila baš tu boju…te kako se njoj nimalo ne sviđa (priznaj, sigurno te ona B.na to nagovorila, ne mogu vjerovati da je TO tvoj izbor)…i tako dalje, i šire..i bez prestanka jedno pola sata.
Sva sreća da sam ja vrijeme njenog monologa iskoristila da malo prosurfam po Internetu, jer je moj laptop teško bolestan. Bio mi je jučer L. pogledati ga…mora ga poslati u Zagreb u servis. Dobiti ću za to vrijeme zamjenski, a čim mu iz servisa jave da je dio (ventilator) stigao, poslati će moga gore.

Nakon toga sam je odvezla do hipermegamakromarketa u nabavku…cijelo vrijeme mi je nešto zvocala, usta nije zatvarala. Ja nju jako volim, no da sam kojim slučajem imala pri ruci široku ljepljivu traku, znate onu kojom se lijepe kartonske kutije….
Isključila se tek kada sam ponovno parkirala ispred njene zgrade, i to samo zahvaljujući činjenici da je na brzini zgrabila paket toaletnog papira i jednu (najlakšu i najprazniju) najlonsku vrećicu i zbrisala u zgradu, ostavivši meni baksu mineralne, mlijeko, sokove i još tri-četiri vrećice, pa sam ja vježbala svoj bolni lumboishialgijski sindrom, bez obzira na to što uredno svaki dan hodočastim na fizikalnu terapiju, na relaciji auto-stan-auto jedno tri puta…
Onda je, srećom, izjavila da je jako umorna, pa da ne bi bilo loše da joj ja te stvari spremim po ormarima i hladnjaku dok ona malo prilegne.
Što sam ja, zahvalna Bogu na činjenici da soba ima vrata i da su ta vrata zatvorena, a to je ipak kakva-takva garancija mira i tišine, i napravila…i još si smućkala nesicu, pa sjela za komp da malo nadoknadim zaostatke u čitanju omiljenih blogova.
Trebam li uopće spominjati da me, nakon što se prikazala nakon jedno dva sata, iskefala zašto sam je pustila da toliko spava?

Što joj na to reći? PMS nije, jer je već odavno u menopauzi…biti će da je zakašnjelo djelovanje Punog Mjeseca. No, kako sam ja momentalno u situaciji da mi treba (moj stari) komp u njenom stanu, nisam se dala isprovocirati…samo sam joj najavila da ću i idućih dana češće svraćati do nje, pa da možda ne bi bilo loše da sutra i u nedjelju skuha ručak, po mogućnosti jedan dan maneštricu od mahuna, mrkvice, tikvica, pomidora i krumpira koju jako volim. E, kada joj oči nisu tada ispale iz glave, neće nikada!
Što, ja?!? Da kuham po ovoj vrućini (ima klimatiziran stan), što je tebi?!? Srećom, bila sam već na odlasku kada sam joj rekla da može staviti suha rebarca u lonac, da ne mora noge namakati u vrućoj maneštri…u suprotnom slučaju, uvjerena sam da bi me bacila kroz balkon!
No, kasnije se primirila, pa me nazvala i rekla da će sutra napraviti pohana pureća prsa i mladu salaticu, a u nedjelju maneštru. Kao da ništa nije bilo…

Ja sam do maloprije bile vani, našla sam se s prijateljicom V.na piću, lijepo smo se natračale.
Sutra dolazi K.iz Njemačke, slijeće na Krk u 15 sati. Biti će ovdje 4 tjedna, prva tri tjedna sama a zadnji tjedan joj se pridružuje darling. Čovjek puno radi, ima masu obaveza tako da u srpnju može samo tjedan dana biti slobodan, ali zato oni redovito odlaze na odmor u prosincu, obično negdje na Južnu hemisferu. Prije 2 godine su bili na Bora-Bori, lani u Meksiku, ove godine se ne mogu sjetiti gdje mi je rekla da idu…
Uglavnom, idućih tjedana ćemo se prilično družiti..a moj godišnji počinje tek 25.srpnja…ako preživim do tada. Za sada nemam nekih planova, ići ću u Umag (na vikende još i prije godišnjeg) a vjerojatno ću i koji dan negdje na južni Jadran.
E, da…izgleda da mi, idući tjedan, napokon stiže kuhinja! Yesssss!!!!!


- 02:03 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>