Riječanka&svijet

29.05.2005., nedjelja


Sunce, more i ...
O da, bio je ovo prekrasan vikend! U biti, još nije ni prošao...mene ugođaj vikenda obično «drži» do trenutka dok u ponedjeljak ne dođem na posao.
Ovaj vikend je bio baš relaksirajući, osjećala sam se kao da sam na godišnjem.

U petak sam nešto ranije otišla s posla (prethodnih dana sam bila dulje, pa sam to iskompenzirala), skočila kući uzeti stvari, zaliti cvijeće i nahraniti mačka, a oko 16 sati sam već bila u Umagu na plaži!
More je bilo dovoljno toplo za jedno brzinsko kupanje. Inače je u Umagu uvijek nekako toplije more nego u Rijeci, jer je plićina. Bila sam na plaži 50-ak metara ispod kuće, gdje se inače ne kupam jer je stjenovito i težak je ulaz u more, brzo se na stijene naseli sluz pa je jako sklisko. Prije dvije godine sam napravila veličanstveni salto, kada sam se poskliznula na sluzaču i aterirala ravno na guzu (u tangi) na kojoj sam poslije danima imala nimalo manje veličanstvenu ogrebotinu okruženu popriličnom masnicom...brrrr, naježila sam se samo se prisjećajući se tog događaja. I smijeha koji se još dugo nakon toga orio po plaži...i majčinog (e da, i ona je bila prisutna tom mom performanceu)...glupačo, pa što ne paziš?!?
No, trenutno na «Africi» još nema sluzi, pa sam moje prvo pravo ovogodišnje kupanje uspješno završila.
Navečer sam se našla sa nekolicinom svojih poznanika, pa smo uz koktelčiće povukli duboko u noć.

U subotu ujutro sam otišla na tržnicu, a zatim se našla sa prijateljicom na jutarnjoj kavi u «Tondu», koja je potrajala do ranog popodneva. Imale smo si dosta toga za ispričati, a poslije laganog ručka smo otišle na plažu. Ovaj puta na nudističku, u Zambratiju.
Iako je Umag poprilično pun turista, nekako mi se više čini domaćih nego stranaca (u Katoru su bile nekakve sportske igre zdravstvenih radnika iz Zagreba), plaža je bila poprilično pusta, osim nas dvije bile je još svega 4-5 kupača, mahom starijih turista iz Austrije.
Navečer sam si napravila krasnu večericu, šparoge sa jajima i salatu od paskija. O njima sam već pisala, to su mladi izdanci češnjaka na kojima kasnije nastane cvat, u Istri ih zovu i pilci. Sliče malo na tanke i glatke šparoge, vrlo su nježnog lagano gorkastog okusa, sa jedva primjetnom aromom češnjaka, i što je najbitnije, ne ostavljaju zadah nakon jela. Ja ih najprije skuham, zatim začinim maslinovim uljem i domaćim vinskim octom.
Poslije večere je opet bilo malo obilaženja terasa, ovaj puta smo zalomili do Novigrada, no nisam ostala predugo, već sam oko 1 sat bila doma.

Danas sam se rano ustala, jer sam se dogovorila sa prijateljima da ću sa njima, njihovim klincima i još jednim bračnim parom zajedničkih prijatelja na njihovu jahtu. Dan je bio prekrasan, na brodu nas je bilo sedmero, redom svi stari znanci. Otplovili smo do Brijuna, malo se okupali, a zatim otišli nešto pojesti u Rovinj. Kada smo se vratili u Umag, popili smo još po jedno piće u marini.

I eto me sada ovdje...odmaram se na terasi. Usprkos SPF 60 i učestalom premazivanju kremom, poprilično sam boje ulovila, a malo me ramena i peckaju. Iako sam više bila pod tendom nego na palubi. I sa majicom iznad bikinija, ružičastonarančastog, sa grudnjakom na trokutiće koji se veže oko vrata (ovo pišem jer mi je netko u komentarima «spočitnuo» da nisam opisala kupaći kostim, hehehe). Onog rezervnog, jarkonarančastog sa tangicama sam ipak ostavila u torbi, nećemo sada okolinu sablažnjavati mojom nezanemarivom pozadinskom bjelinom, zar ne?
Nije mi se dalo večeras vraćati se u Rijeku, jer sutra ionako radim poslijepodne...možda ujutro odem još sat vremena na plažu.
Ako se uspijem ustati na vrijeme...

E sada, da objasnim one točkice iz naslova. Ako ste mislil da se desilo nešto wooow, moram vas razočarati. Ali, priznajte, zagolicala sam vam maštu, hehehehe...



- 22:52 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>