Riječanka&svijet

17.05.2005., utorak


Opatijo bajna...
Ovih dana ću imati poprilično «nategnuti» raspored. U srijedu navečer u Opatiji počinje 6. Kongres Hrvatskog društva za digestivnu kirurgiju. Na svima sam sudjelovala, no na posljednja dva nisam bila predavač, na posljednjem sam bila koautor, a na ovom sam isključivi slušatelj. Naime, u međuvremenu sam se počela baviti nekim drugim znanstvenim temama, no digestivna kirurgija i dalje ostaje predmet od mog profesionalnog interesa, a i (ne bez razloga, jer mi je magisterij i doktorat iz ovog područja) smatram se pomalo poznavaocem teme.
Kongres se inače organizira svake druge godine, redovito je u Opatiji (nisam ja te sreće da otputujem na par dana negdje na jug) a organizatori su Riječani – na čelu Organizacijskog odbora je i ove godine prim.mr.sc.Velimir Rahelić, poznati riječki digestivni kirurg.

Kao što sam rekla, Kongres počinje u srijedu navečer koktelom dobrodošlice, a završava u subotu. Premda mi je drago da ću sresti masu prijatelja i poznanika koje nisam vidjela dulje vrijeme, što ću se družiti malo sa «starom klapom» sa specijalizacije (hehehehe, znali smo opako zatulumariti, naš izlet brodom po Kvarneru od prije dvije godine se još prepričava po KBC-u poput urbane legende), pomalo mi je pao u nezgodno vrijeme.
Naime, u petak je u hotelu Millenium predavanje prof.dr.V.Šimunića, poznatog zagrebačkog ginekologa o novim niskoestrogenskim kontraceptivima (novi se preparat zove Yasmin) kojem sam namjeravala prisustvovati, no eto, neću moći iz jednostavnog razloga što ne mogu biti u isto vrijeme na dva mjesta.

A trebala bih biti na tri – naime, u isto vijeme, od srijede do subote se u Zagrebu na Velesajmu održava Sajam «Medicina i tehnika»...na koji isto tako idem svake godine. I ove godine sam dobila službenu pozivnicu i ulaznicu od poslovnih partnera, no ni tu neću moći biti... ma koliko htjela.
Ovo zadnje me poprilično bacilo u bed, jer sam imala najbolju namjeru pošetati po metropoli, obići malo trgovine, popiti poneku kavu sa nekim curama-blogericama....
Još kada sam danas pročitala u novinama da je u petak Norijada...to me vratilo dvije godine natrag, tada sam bila u Zagrebu na sajmu, baš na norijadski petak, a nakon toga sam provela prekrasni vikend sa jednim prekrasnim čovjekom....

Pa sada neka netko kaže da ima pravde na svijetu...ili da se Onaj Netko Gore nije urotio protiv mene. Umjesto da mogu normalno prisustvovati svim trima eventima, ja se moram odreći dva...
I to baš u vremenu siromašnom zbivanjima, kada je zima već skoro zaboravljena, a svi se pomalo već spremaju za ljeto, godišnji su odavno isplanirani. Jučer me zvala prijateljica K.koja živi u Njemačkoj. Dolazi posljednji tjedan u lipnju, ostaje tri tjedna, i baš jučer mi se žalila da joj se čini da će joj biti premalo, da je trebala uzeti barem četiri tjedna godišnjeg.
Ja ne znam kada ću uzeti par dana odmora...radi nove kuhinje neće biti ništa od ljetovanja, osim par dana u Umagu. No, tamo sam kao doma, to se ne računa.
Plus, ionako nemam sa kime na ljetovanje (hehehe...već vidim zlobni cerek na nečijim licima), barem ne za sada...
Ipak, ova mi se tema čini još nekako preuranjenom...tko zna što se do ljeta može još desiti. Možda, kako je krenulo, ljeta uopće ne bude. Pa će se dugo vlažno proljeće jednostavno preliti u dugu vlažnu jesen...



- 00:40 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>